ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
סגן השר הגיע ברכב חלופי

לקראת תמיכה בליאון: ליברמן נועד עם ליצמן ופרוש

למרות שהם מכחישים: ביום שישי נפגשו סגני השרים ליצמן ופרוש עם שר הביטחון ליברמן בירושלים | ליצמן הגיע למקום המפגש עם רכב חלופי, כדי להסוות את קיומו | הנושאים כמובן היו: תמיכה בליאון וחוק הגיוס | ולצר יקיים התייעצות עם האדמו"רים, לגבי זהות המועמד שיזכה בתמיכה

לקראת תמיכה בליאון: ליברמן נועד עם ליצמן ופרוש
ליצמן, ליברמן ופרוש צילום: יונתן זינדל, מרים אלסטר, פלאש 90

לקראת הסיבוב השני שיכריע את זהות ראש העיר ירושלים, שר הביטחון אביגדור ליברמן, מתגייס למענו של מועמדו - משה ליאון.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הפגישה התקיימה ביום שישי, בשעות הבוקר המאוחרות באחד המלונות במרכז ירושלים.

בפגישה השתתפו סגני השרים יעקב ליצמן ומאיר פרוש, יחד עם יד ימינו של ליצמן מוטי בבצ'יק.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי במטרה שלא יזהו את בואו של סגן השר ליצמן, הוא הגיע ברכב חילופי מסוג טיוטה קאמרי זהובה, ולא עם רכבו הרגיל - מסוג סקודה סופרב שחורה, בה הוא נוסע מידי יום ביומו.

הפגישה ארכה למעלה משעה, כאשר על פי הערכה נושאים נוספים עלו לשולחן הדיונים, בהם כמובן חוק הגיוס, שהליך חקיקתו אמור להסתיים במהלך מושב החורף הנוכחי, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

חברי הכנסת החרדיים, מכחישים מטבע הדברים כי פרטי חוק הגיוס עלה לדיון, ואילו השר ליברמן מסר בתגובה ל'החדשות' כי "החוק הנוכחי הוא היחידי האפשרי ולא דנתי בנושא עם איש".

כזכור, עופר ברקוביץ ומשה ליאון, עלו לסיבוב השני שיערך בעוד עשרה ימים בתאריך ה' בכסליו. ב'אגודת ישראל' טרם החליטו במי הם יביעו תמיכה, כאשר 'בחדרי חרדים' חשף, כי בשיחות סגורות אמר ליצמן כי, "תמיכה בברקוביץ לא עולה אפילו כאופציה".

בנוסף, 'בחדרי חרדים' חשף, כי בסוף השבוע פנו ברקוביץ' וליאון ליו"ר 'אגודת ישראל' בירושלים יוסי דייטש והציעו לו תפקידים של סגן בשכר והחזקת תיק בכיר, בתמורה לתמיכה בהם בסיבוב השני.

בתוך כך, בשעות הקרובות יחל מזכיר המועצת החסידית יעקב ולצר, בסבב התייעצויות עם האדמו"רים, לקראת הכרעה סופית לגבי הסיבוב השני במירוץ לראשות העיר ירושלים.

משה ליאון אביגדור ליברמן יעקב ליצמן מאיר פרוש מפגש חשאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד