י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
על רקע ההפסד בבית שמש

דרעי vs אלי ישי: "כרגיל מאשים אחרים ובורח מלקיחת אחריות"

על רקע ההפסד הצורב בבית שמש, עם הדחתו של אבוטבול מראשות העיר, מאשים אריה דרעי, את מפלגתו של אלי ישי בתוצאות: "מפלגה שקוראת לעצמה חרדית הלכה בגלוי עם המועמדת" | ישי: "למעלה מ-4 שנים שאני כבר לא בתנועת ש"ס, ועדיין אחראי בכל כשלון של אריה דרעי"

דרעי vs אלי ישי: "כרגיל מאשים אחרים ובורח מלקיחת אחריות"
אריה דרעי/אלי ישי צילום: Yonatan Sindel ,Aharon Krohn, פלאש 90

סיעת ש"ס באשדוד, חגגה אמש (מוצאי שבת) את ניצחונה בבחירות שהתקיימו בעיר בראשות יו"ר התנועה שר הפנים, הפריפריה והדתות אריה דרעי.

במהלך נאום שנשא השר, הוא תקף בחריפות את היו"ר לשעבר אלי ישי, שהריץ בכמה ערים בישראל, רשימה נפרדת.

תחילה הוא התייחס למועמדותו של משה ליאון לראשות העיר ירושלים ואמר: "אנחנו הראשונים הדוחפים שתמכנו במועמד שלנו לראשות העיר משה ליאון, מרן רבינו עובדיה יוסף זכר צדיק לברכה, סמך עליו והעמיד אותו מועמד ונתן לו את ברכתו".

"לא התאפשר פעם הקודמת, בהפרש קטן, גם לא כל הציבור החרדי תמך בו, אם כולם היו תומכים בו, היה לנו היום חמש שנים יהודי שומר תורה ומצוות ואני לא מתבייש לומר גם ספרדי משלנו - ראש עיר".

דרעי המשיך ואמר, "אני מקווה שהפעם כולם יעשו חשבון נפש ולא יעשו חשבונות אישיים ויבינו שקדושת השבת, צביונה של ירושלים והצרכים של ירושלים והצרכים של הציבור שלנו עמד על הפרק".

"כעת שזכינו ובסיבוב הראשון עלה משה ליאון וקיבל הכי הרבה קולות מכולם, אבל לא הצליח להביא 40 אחוז. יש סיבוב שני. צריך לפעול שלמועמד הזה חלילה לא יקרה מקרה בית שמש".

"בבית שמש יש לנו ראש עיר יקר משה אובטבול, שהיה מועמד של כל גדולי ישראל שהסכימו עליו והוא כבר עשר שנים ראש העיר אבל הסיבה העיקרית שהוא הפסיד, זה שאננות, שאננות, שאננות". 

"לצערנו הרב עם עוד 250 קולות, הוא היה ראש עיר ולצערנו עוד המון זמן לא נבין מה קרה, שלא נחזור על הדבר הזה בירושלים", קרא דרעי לפעילים שגדשו את האולם.

כאן עבר דרעי לתקוף את מפלגתו של אלי ישי: "אם אני מזכיר כבר את בית שמש, אני חייב למחות על חילול השם ושנדע לצערנו הרב, מפלגה שקוראת לעצמה חרדית, שהעמידה גם נכד של מרן שקרוי על שמו, כמספר שניים ורצו כדי להזיק לנו, רצו כדי להפריע לנו", כך יו"ר ש"ס בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים'.

"לצערי הרב הם הלכו בגלוי, לא מתחת לשולחן והמועמד שהיה של כל גדולי וחכמי ישראל, ללא יוצא מן הכלל מכל העדות ומכל החוגים, לא היה רב אחד שלא תמך בו והלכו בגלוי ותמכו במועמדת אחרת".

"הם לא עברו את אחוז החסימה ברוך ה', אבל ה-1300 קולות שהם לקחו - הם הפילו את משה אבוטבול. כולם מחפשים את הסיבות אבל זה הסיבה היחידה".

יו"ר מפלגת 'יחד' אלי ישי, לא נשאר חייב והגיב בחשבון הטוויטר שלו: "דרעי נכשל בבחירות בבית שמש, אך במקום לנהוג כמו יתר הנציגים החרדים שהבטיחו להסיק מסקנות ולערוך בדק בית מדוע אלפי חרדים העדיפו את בלוך, הוא כרגיל מאשים אחרים ובורח מלקיחת אחריות. וכך גם בעמנואל, באלעד ובישובים רבים ברחבי הארץ".

"למעלה מ-4 שנים שאני כבר לא בתנועת ש"ס, ועדיין אחראי בכל כשלון של אריה דרעי. אבל זה בסדר, התרגלנו כבר שהשמאל מאשים אותנו בהכל, הרי אנחנו גם רצחנו את רבין".

 

אריה דרעי אלי ישי בית שמש משה אבוטבול ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד