י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מנהל מחוז מרכז של 'כללית' נפגש עם רבני אשדוד

במסגרת התפתחותה של כללית באשדוד מנהל מחוז המרכז בכללית מר עופר חברוני נפגש עם רבני אשדוד • בפגישה השתתפו עוד ד"ר מרב חן מנהל רפואי מנהלת אשדוד, ומנהלת מגזר חרדי בכללית' אשדוד הגב' שרית וינגוט • מר עופר חברוני מנהל המחוז סקר בפני הרבנים את התרחבות כללית בעיר תוך והתאמת השירות לציבור החרדי

מנהל מחוז מרכז של 'כללית' נפגש עם רבני אשדוד
מר עופר חברוני והרב שמואל דוד הכהן גרוס צילום: יח"צ כללית

במסגרת התפתחותה של כללית באשדוד מנהל מחוז המרכז בכללית מר עופר חברוני נפגש עם רבני אשדוד בפגישה השתתפו עוד ד"ר מרב חן מנהל רפואי מנהלת אשדוד, ומנהלת מגזר חרדי בכללית' אשדוד הגב' שרית וינגוט, מר עופר חברוני מנהל המחוז סקר בפני הרבנים את התרחבות כללית בעיר תוך והתאמת השירות לציבור החרדי.

כללית מעניקה כיום שירות רפואי מקיף, עבור למעלה מ 75 אלף מבוטחים בעיר אשדוד ב 14 מרפאות בפריסה רחבה בכל הרובעים בעיר, כולל 2 מרכזים לבריאות האישה, מרכז בריאות הילד, 15 בתי מרקחת ועוד, הרבנים הרחיבו ושיבחו את עבודתם של הנהלת המרפאות של הכללית בעיר, העושים לילות כימים עבור הלקוחות וכלל התושבים, והודו בחום לעופר חברוני מנהל המחוז, על שיתוף הפעולה הישיר עם רבני העיר בכל הקשור לרפואה והלכה.

 מר עופר חברוני והרב חיים פסח הורביץ רב דחסידי בעלזא באשדוד- קרדיט: יח"צ כללית

בפגישה השתתפו רבני הקריות של אשדוד, הרב שמואל דוד הכהן גרוס רב דחסידי גור באשדוד, הרב חיים פסח הורביץ רב דחסידי בעלזא באשדוד, הרב יצחק אברהמוביץ, הרב נתנאל חכם רב ביה"כ אור מאיר, הרב אהרן זאב חשין מו"ץ בית הוראה הליכות יוחנן, הרבנים העלו נושאים מגוונים בשיחתם בהם המשך שיתוף הפעולה הרציף בין הרבנים לבין רופאי 'כללית' ועל חשיבות הקניית ידע והבנה לאנשי המקצוע והרפואה בעיר לגבי אורח החיים החרדי.

מנהל מחוז מרכז בכללית עופר חברוני, סיכם את הביקור הראשון שלו אצל רבני אשדוד, "לעונג היה לי להכיר מקרוב את רבני העיר, ולחוש את דאגתם למען בריאות התושבים, והבנתם והתעמקותם בכל פרט ופרט והתמצאותם הרפואית וההלכתית כאחד. זכיתי לשמוע מפי הרבנים את השבחים על השירות האיכותי והמקצועי שמרפאות ה'כללית' מעניקים לתושבים".

מנהלת מגזר חרדי 'כללית' באשדוד הגב' שרית וינגוט מציינת את "החשיבות הרבה שרואה 'כללית' בשיתוף הרבנים במגוון הנושאים האקטואליים לצרכיו הייחודים של הציבור החרדי. וממשק רבני העיר והנהלת הכללית תרם משמעותית לדיון על יישום הרפואה וההלכה בחיי היום יום".

 

 

כללית אשדוד רבנים סיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד