י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

פיגוע פלילי: שני גברים נהרגו בפיצוץ רכב בתל אביב

הערב הרעיד פיצוץ עץ את שכונת התקווה בתל אביב: שני כלי רכב עלו באש - כולל היושבים בתוכו • רכב אחד התפוצץ כתוצאה ממטען חבלה ורכב סמוך אף הוא עלה באש

פיגוע פלילי: שני גברים נהרגו בפיצוץ רכב בתל אביב
הרכב הבוער צילום: דוברות איחוד הצלה

הערב (ראשון) בשעה 22:42 הרעיד פיצוץ עץ את שכונת התקווה בתל אביב, שני כלי רכב עלו באש כולל היושבים בתוכו. הפיצוץ אירע ברחוב הלח"י פינת האצ"ל, רכב אחד התפוצץ כתוצאה ממטען חבלה ורכב סמוך אף הוא עלה באש.

צוותים גדולים של מד"א ואיחוד הצלה הוזעקו למקום, אך לא הצליחו להתקרב לרכב בעקבות החום והאש. רק לאחר שצוותי כיבוי השיגו שליטה על השריפה, התברר כי שני גברים שהיו בתוכו נהרגו.

במשטרת תל אביב פתחו בחקירה ומסרו כי הרקע לפיצוץ ברכב הינו פלילי.

גדליה ולדמן חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה הענקתי טיפול רפואי ראשוני לנהג הרכב שנפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים כשהוא סובל מכוויות ופצעי הדף כתוצאה מהפיצוץ. כמו כן למרבה הצער נקבע מותם בזירת האירוע של שני פצועים אנוש ששהו ברכב שעלה בלהבות. צוותי כיבוי ומשטרה גדולים פעלו בזירת האירוע".

הפראמדיקים של מד"א שמחה סימנדוייב וגל פאר שהגיעו למקום סיפרו: "היינו באחד מהרחובות הסמוכים והגענו בתוך זמן קצר למקום. ראינו 2 כלי רכב עולים באש ועשן סמיך. לא ניתן היה להתקרב לרכבים ובשלב הראשון לא ידענו אם ישנם נפגעים. כוחות הכיבוי פעלו לכבות את האש ושניתן היה להתקרב הבחנו בשני גברים בשנות ה-30 ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום. המשכנו בסריקות ברכב השני ובסביבה ולא אותרו נפגעים נוספים".

רכב בוער מטען חבלה פעילות עבריינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד