י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הבריתות סמוך לשקיעה

בגלל תאונת דרכים: הרבי איחר את הטיסה

הרבי מרחמסטריווקא ששהה במסע 'יחידי סגולה' והיה אמור לשוב אמש לישראל, נאלץ להישאר בפולין, עקב תאונה שאירעה בדרך לשדה התעופה | הבריתות יתקיימו סמוך לשקיעת החמה • כל הפרטים 

הרבי מרחמסטריווקא בשדה התעופה בפולין
הרבי מרחמסטריווקא בשדה התעופה בפולין

האדמו"ר מרחמסטריווקא השוהה החל מיום רביעי שעבר במסע הקודש 'יחידי סגולה', יחד עם קבוצה של נגידים ותורמים מהארץ ומחו"ל לטובת מוסדות רחמסטריווקא, היה אמור לשוב אמש (ראשון) לישראל אך הרבי ומקורביו איחרו את הטיסה עקב תאונת דרכים שאירעה בדרך לשדה התעופה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מקורבו של האדמו"ר הרב יוחנן אורטנר, שהיה יחד עם האדמו"ר, נרתם מיד לעניין והחל בארגון טיסה חדשה על הבוקר, זאת מכיוון שמתוכננות לבוקר, שלוש בריתות לאדמו"ר שישמש בסנדקאות אצל חסידיו בירושלים.

האדמו"ר והמקורבים נותרו ללון במלון עדן בקראקא, שם התפללו על הבוקר תפילת שחרית במניין שאורגן בעזרת מקומיים, הרבי צפוי להגיע לישראל שעה לפני השקיעה, אז ישמש סנדק לבני החסידים שממתינים בישראל, כך נודע ל'בחדרי חרדים'. 

בשבת האחרונה שבתו החסידים יחד עם האדמו"ר במלון בעיירה דונאיצם, הסמוכה לצאנז שבפולין, הרבי היה אמור לסיים אמש לקראת חצות הלילה את המסע ולשוב לארץ וכאמור התאונה בדרך לשדה - שינתה את הלוח זמנים. 

רחמסטריווקא יחידי סגולה מסע הקודש תאונת דרכים פולין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד