י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חתונה במוצאי הסיבוב השני

המוז'יניק מתחתן - הרבי יצא למסע קברים. צפו

בנדבורנה מתרגשים: הרבי ישיא בשבוע הבא, את בן הזקונים בשעה טובה • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים על ההכנות ומסעות הקודש של הרבי לקראת השמחה הגדולה 

הרבי מנדבורנה בתפילה בקברי הצדיקים באירופה
הרבי מנדבורנה בתפילה בקברי הצדיקים באירופה צילום: מ.ש

בחסידות נדבורנה נערכים לקראת שמחת החתונה לבן זקוניו של האדמו"ר מנדבורנה, עם נכדת האדמו"ר מקרעטשניף, בת לבנו הרה"צ רבי איתמר רוזנבוים, חתן האדמו"ר מקוסוב ויז'ניץ, שתיערך ביום שלישי ה' בכסלו פרשת ויצא - יום הבחירות בסיבוב השני. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי השמחה תיערך באודיטוריום העירוני בשכונת רמת אלחנן בב"ב. בימים אלו לקראת השמחה, מתכוננים החסידים בסדר לימוד כדורון מתנה לרבי - עשרות אלפי שעות רצופות, שנלמדים ע"י כלל בחורי הישיבות ובני החבורות במסגרת ארגון 'תורתך שעשועי'. כמו"כ אברכי הכוללים מסיימים יחדיו את הש"ס כמה פעמים לקראת ימי השמחה.

לקראת שמחת החתונה יצא האדמו"ר בשבוע אחרון למסע קודש באירופה - פולין, הונגריה ואוקראינה, יחד עם החתן ומספר מקורבים, שם השתטח על קברי הצדיקים בליז'ענסק, רימנוב לנצאוט, מעזיבוז, בארדיטשוב, בישטנא וקרעסטיר.

כמו"כ לרגל השמחה, הוקם אוהל ענק ברחבת בית המדרש הגדול בקרית נדבורנה בב"ב, שם ייערכו כל מעמדי השמחה שבת עלייה לתורה, קבלת פנים, ושבע ברכות מרכזי.

מקהלת חסידי נדבורנה בניצוחו של הרה"ח ר' הערשל בריסק, נערכת בימים אלו ללוות את ימי שמחה בקול רינה עם רפרטואר עשיר של שירים וניגונים מיוחדים, שהולחנו במיוחד על ידי מלחיני החצר.

כמו"כ לראשונה יגיע לשבות בקרית נדבורנה - סב הכלה האדמו"ר מקרעטשניף, יחד עם מאות מחסידיו. יום לאחר שמחת החתונה תתקיים שמחת שבע ברכות מיוחדת לעשרות האורחים, שהגיעו מכל רחבי תבל לכבוד החתונה. בחצר החסידות נערכים לחתונה הגדולה שתיערך ברוב פאר והדר ולימים מלאים רגשי קודש ושמחה.

צפו בגלריה ממסע הקודש בקברי הצדיקים באירופה 

חסידות נדבורנה מוזיניק בישטנא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד