י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בא התאבון

קרב איתנים על התפקיד הנכסף: מי יקבל את 'הסגן'

למרות שהבחירות בעיר התורה והחסידות, עברו בשקט יחסי לאחר שהכל נסגר לפני הבחירות, החל כאב הראש של ראש העיר אברהם רובינשטיין, כאשר אחת הסיעות שגדלה במפתיע במנין המנדטים, דורשת סגן נוסף בשכר, כאשר גם בתוכה, לוטשים שניים את עיניהם לתפקיד הנכסף

קרב איתנים על התפקיד הנכסף: מי יקבל את 'הסגן'
חזית בנין עיריית בני ברק צילום: פלאש 90

לאחר שהבחירות המוניציפליות בעיר התורה והחסידות, עברו בשקט יחסי, הקרב על התפקידים בקואליציה העירונית נפתח.

בש"ס דורשים לקבל לידיהם תפקיד סגן נוסף בשכר וזאת לאחר שעלו במספר הקולות במערכת הבחירות החולפת, למרות שמולם התמודדה מפלגה מתחרה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי קודם הבחירות סוכם עם סיעת ש"ס, כי היא תקבל תפקיד סגן בשכר ותפקיד נוסף של סגן בתואר, אלא שבעקבות הגידול במספר המנדטים, הם דורשים שני סגנים בשכר.

בבני ברק מחזיקים כיום ארבעה סגנים בשכר וכן סגן נוסף בתואר, כאשר החלוקה המוסכמת טרם הבחירות,הייתה כי חנוך זייברט נציג גור, ושיקי מנדל - נציג ויז'ניץ (החדש), יחזיקו בתפקידים מטעם 'אגודת ישראל', אלי דדון מטעם ש"ס והסגן הרביעי יתחלק ברוטציה בין נציג 'דגל' מנחם שפירא, לנציג 'שלומי אמונים'.

אלא שדרישת ש"ס, עלולה לסבך את חלוקת התפקידים בבני ברק, כאשר הם לא מסתפקים בסגן בתואר, כפי שסוכם שיעבור לידיהם.

בנוסף, לא ברור עדיין למי יעבור תפקיד הסגן הנוסף בסיעת ש"ס, כאשר שניים מהחברים טוענים לכתר, האחד הוא יעקב זכריהו שהוצב במקום השלישי ברשימה ומנגד עומד גדליהו בן שמעון, שזוכה ליחס מועדף מביתו של נשיא המועצת הגר"ש כהן, בשל היותו אחיינו.

סגן בשכר סגן ראש העיר ש"ס גדליהו בן שמעון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד