י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"אתה תהרוג אותי"

הפקיר שוטר בביתר אחר שדרס אותו והואשם

תושב קריית ארבע הואשם היום (שני) על ידי פרקליטות מחוז ירושלים לאחר שלפני כשבוע דרס שוטר בעיר ביתר עילית והפקיר אותו 

הפקיר שוטר בביתר אחר שדרס אותו והואשם
דריסת שוטר בביתר עילית צילום: מצלמת אבטחה

תושב קריית ארבע בן 33 הואשם היום (שני) על ידי פרקליטות מחוז ירושלים בחבלה בכוונה מחמירה, הפרעה לשוטר, עבירה של הפקרה אחרי פגיעה ועבירה של נהיגה ללא רישיון.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' בשבוע שעבר, ביום ראשון במהלך הימלטות הנאשם משוטרים שעיכבו אותו לצורך בדיקה שגרתית בבית עילית, ובעוד אחד השוטרים תלוי באוויר על דלת רכבו של הנאשם במטרה למנוע את הימלטותו, נסע הנאשם במהירות והתעלם מקריאותיו של השוטר לעצור את הרכב.

לאחר נסיעה של כ-100 מטרים על כביש מרכזי, כפי שניתן לראות באופן חלקי בתיעוד, במהלכה חזר השוטר וצעק לעברו "תעצור תעצור, אתה תהרוג אותי" עף השוטר לעבר הכביש ובעודו מוטל על הכביש, עלה הנאשם עם חלקו האחורי של הרכב על פלג גופו התחתון של השוטר ומיד לאחר מכן וחרף העובדה שהבחין בפגיעה, המשיך בנסיעה מהירה ועזב את המקום מבלי לעמוד על תוצאות הפגיעה ומבלי להזעיק עזרה.

השוטר נותר מוטל על הכביש והוא פונה לבית החולים במצב בינוני לאחר שנגרמו לו חבלות חמורות. בסריקות שנערכו בהמשך על ידי שוטרי משטרת מחוז ש"י, אותר החשוד ונעצר.
 
כתב האישום הוגש על ידי עו"ד מיכל אזולאי מפרקליטות מחוז ירושלים. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. 

דריסת שוטר ביתר עילית כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד