י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מכחישה פגיעה

"הילד הגיע לגן חולה", רק המטפלת נעצרה

לאחר חמישה ימים במעצר, המטפלת בת 57 מנתניה, שוחררה לביתה בתנאים מגבילים • "הילד הגיע לגן כשהוא חולה, ואם יש כאן מעשה של רשלנות או זדון, זה לא מצידה של המטפלת" אומר פרקליטה ל'בחדרי'

"הילד הגיע לגן חולה", רק המטפלת נעצרה
תינוק צילום: pixabay

לאחר חמישה ימים במעצר, המטפלת בת 57 מנתניה, שוחררה לביתה בתנאים מגבילים. במשטרה חושדים כי היא טלטלה פעוט בן שלושה חודשים שהגיע לביתה, ובעקבות כך הוא אושפז בבית החולים.

בבוקר יום חמישי בשבוע שעבר, הפעוט הובא על ידי מי מהוריו לבית המטפלת. "האמא אמרה למטפלת, מרשתי, כי התינוק בוכה משעה 5:00 בבוקר ואינו רגוע" אומר ל'בחדרי חרדים' עו"ד גיל פרידמן. "הוא הגיע אליה כשהוא אינו חש בטוב ולא הפסיק לבכות", בעקבות כך, המטפלת החזיקה את הפעוט ביד, חיבקה ונדנדה אותו.

לאחר כשעתיים, לאחר שההורים לא ענו לה בטלפון, היא הזעיקה אמבולנס שפינה את הפעוט לבית החולים לניאדו, שם אובחן כי הוא סובל מדימום בעיניים ושבר ביד. למחרת, ביום שישי, המטפלת זומנה לחקירה ובסיומה הובאה לבית המשפט שם הוארך מעצרה בחמישה ימים.

"הילד הגיע לגן כשהוא חולה, ואם יש כאן מעשה של רשלנות או זדון, זה לא מצידה של המטפלת" אומר פרקליטה עו"ד פרידמן ל'בחדרי'. בתוך כך, מצבו של הפעוט השתפר והוא השתחרר מבית החולים. היום (שני) נערך דיון נוסף בעניינה, והיא שוחררה בתנאים מגבילים, בהסכמת המשטרה.

לדברי עו"ד פרידמן, הסיבה שהמטפלת חשודה, בגלל שאישרה לחוקרי המשטרה שנדנדה את הפעוט, לאחר שלא היה רגוע. "המטפלת היא אם ל-10 ילדים וסבתא ל-53 נכדים. היא מוערכת מאוד בקהילה ומכחישה מכל וכל חשד שהיא פגעה בו ח"ו".

מטפלת חרדית מטפלת טלטלה תינוק נתניה תנאים מגבילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד