י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הברחת יהלומים

המשטרה מבקשת לחקור את לבייב בפרשיית ההברחות

במשטרה וברשות המיסים מעריכים כי איש העסקים לב לבייב, מעורב אף הוא בפרשת הברחת היהלומים, לאחר שהצליחו לגייס עד מדינה ועצרה שישה חשודים בהברחת היהלומים

המשטרה מבקשת לחקור את לבייב בפרשיית ההברחות
לב לבייב צילום: אביר סולטן, פלאש 90

לאחר שהמשטרה גייסה עד מדינה ועצרה שישה חשודים בהברחת היהלומים, בפרשה שפורסמה הבוקר, מעריכים במשטרה וברשות המיסים כי איש העסקים לב לבייב, מעורב אף הוא בפרשה.

המשטרה מבקשת לחקור את לבייב, לאחר ששניים מקרובי משפחתו נעצרו במסגרת הפרשה ובשעה הקרובה ששת החשודים יובאו לבית משפט השלום בראשון לציון, שם הוגשה בקשה להארכת מעצרם.

בחברת LLD שבבעלותו של איש העסקים לב לבייב הגיבו לחשדות: "מר לבייב והחברות שבשליטתו פועלים בהתאם לנורמות הראויות, ותוך הקפדה על ציות לחוק. אנו מקווים כי הנושא יתברר במהרה והחשדות יתבררו כמשוללי יסוד".

על פי החשד, אנשי החברה בבעלות לבייב נהגו במשך שנים להבריח יהלומים בשווי עשרות, וייתכן שאף מאות מיליוני שקלים, לישראל בלי לדווח, באמצעות שירותיהם של בלדרים שנתפסו על ידי רשות המסים לפני מספר חודשים בשעת מעשה, כאשר איתרו אצל נוסע שהגיע מרוסיה, יהלומים מוברחים מאפריקה.

"מדובר בחשדות ראשוניים שאנו בטוחים כי יופרכו בהמשך. למרשנו אין קשר לפרשה" אמר עו"ד אייל בסגרליק שמייצג עם עו"ד קרן ברקוביץ את אחד החשודים. "הוא עבד עם איש העסקים לפני יותר משש שנים ואין כל ראיה שקושרת אותו לחשד בפלילים. אנו מקווים כי החקירה תסתיים במהרה וכך יוכל מרשנו להוכיח שאין לו שום קשר לפרשה ולחשדות".

הברחת יהלומים לב לבייב להב 433 רשות המיסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד