י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"להתעורר בכל הכוחות" • צפו

הגר"י אייכינשטיין בבית הגר"ח: "חייבים לחזק את הנהגת הדור"

לקראת הסיבוב השני: הערב התכנסו ראשי ישיבות ורבני קהילות לכינוס מיוחד לקראת הבחירות המכריעות בעיר ירושלים שיתקיימו בעוד שבוע • במהלך הכינוס, שנערך בביתו של הגר"ח, אמר הגר"י אייכינשטיין: "חייבים לחזק את הנהגת הדור בראשות שר התורה וחברי מועצת גדולי התורה"

הגר"י אייכינשטיין בבית הגר"ח: "חייבים לחזק את הנהגת הדור"
"להתעורר בכל הכוחות". האסיפה שהתקיימה הערב צילום: שלומי כהן

בכינוס שהתקיים הערב (שני) בביתו של שר התורה, הגר"ח קנייבסקי, השתתפו ראשי קהילות ופעילי "דגל התורה" בירושלים ובראשם חבר המועצת, הגר"מ אזרחי, וראש ישיבת יד אהרון, הגר"י אייכנשטיין.

הגר"א מן הביא את דברי הגר"ח קניבסקי, ואמר כי "חוב קדוש להתעורר בכל הכוחות להצביע עבור משה ליאון, שכל ואחד ואחד שיש לו זכות הצבעה חייב להצביע ולפעול יותר מיכולתו".

חבר מועצג"ת, הגרב"מ אזרחי, אמר כי "גדולי ישראל רוצים שמשה ליאון יהיה ראש העיר הבא של ירושלים, זה לא סתם איזה רצון של מישהו, עולם התורה בירושלים זועק לעזרה, אחרים מרימים ראש, עושים תכניות לבזבז את הניצחון של שבוע שעבר".

ראש ישיבת 'יד אהרון', הגר"י אייכינשטיין, אמר במהלך האסיפה כי "ההשפעה שתהיה חס ושלום בבחירת ראש עירייה מהשמאל היא השפעה נוראה על קדשי ישראל בירושלים, חייבים לחזק את הנהגת הדור בראשות מרן שר התורה וחברי מועצג"ת".

בתוך כך, ב'דגל התורה' השיקו הערב קמפיין בחירות למען משה ליאון - המבקש לתמוך בו בסיבוב השני.

בקמפיין הם מציבים את נושא הצביון הדתי בעיר לראש סדר היום, תחת הכותרת "להיות או לחדול". ב'דגל התורה' אומרים כי בבחירות ביום שלישי הקרוב יוכרעו "קדושת ירושלים, שבת קודש, מוסדות תורה, חינוך הילדים, דיור בשכונות ותירכי הציבור".

הגר"ח גדולי תורה כנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד