י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מטרנה מחלקת משכורת לשנה

מטרנה נותנת לך משכורת לשנה במתנה: הצטרפי לאלפי האימהות שכבר התקשרו ואולי תזכי • מהרי, נותרו ימים ספורים למבצע

מטרנה מחלקת משכורת לשנה
צילום: יח"צ

מטרנה המלווה את האימהות בישראל כבר דורות שמה לה למטרה להיות תמיד הכי קרובה לאמא, עם מגוון המוצרים האיכותיים ביותר, בכשרות הגבוהה ביותר. במטרנה מקפידים להיות קשובים לאימהות, ללוות אותן בכל צעד ולעזור להן עד כמה שניתן בגידול תינוקן. לאור כך החליטו במטרנה לשוב עם המבצע המצליח "משכורת לשנה"

איך זה עובד? קנו שתי אריזות תחליף חלב של מטרנה שבמבצע, שמרו את החשבונית, התקשרו לטלמסר 03-373-8000 ענו על שאלות כמה שיותר מהר ותוכלו לזכות! שתיים מהעונות נכונה הכי מהר יזכו בכל יום חול במטרנה לחצי שנה במתנה! ואחת מכן אף תוכל לזכות במשכורת לשנה שלמה במתנה! זכרי, ככל שתאספי יותר חשבוניות תוכלי להגדיל את סיכויי הזכייה שלך.

אלפי אימהות כבר מימשו את זכותן להשתתף במבצע, הצטרפי גם את לאלפי האימהות שכבר התקשרו, ואולי תהיי זו שתזכה במשכורת לשנה שלמה במתנה! מהרי, נותרו ימים ספורים לסיום המבצע...

אסתי ק. מבני ברק משתפת אותנו בתחושותיה: "ברגע הראשון שקראתי על פרסום המבצע, הרגשתי שזה בול בשבילי! כאימא טרייה העומדת לפני סיומה של חופשת הלידה, אין דבר שהייתי רוצה יותר מהאפשרות להישאר עוד קצת בבית עם התינוקת המתוקה שלי ולדחות עוד קצת את החזרה לעבודה. אני כל כך מקווה להיות הזוכה המאושרת במשכורת לשנה שלמה מאת מטרנה!"

המבצע יתקיים בין התאריכים ב' חשוון – ג' כסלו תשע"ט (11.10-11.11). יש לשמור את חשבונית הקניה כהוכחה לזכייה. בכפוף לתקנון המבצע.

להצטרפות הקליקי>>>

מטרנה משכורת מבצע

 

מעוניינים לשתף אותנו במתכונים שלכם? שלחו אלינו לוואטסאפ 0583288642 או למייל [email protected] ואולי נעלה גם את המתכון שלכם.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד