י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בעקבות העימות

חריג: עיתונאי הורחק לצמיתות מהבית הלבן

לאחר עימות שהתגלע בינו לבין טראמפ בפומבי ולאחר שדחף את אחראית התקשורת בבית הלבן שניסתה לחלץ מידיו את המיקרופון, הורחק הכתב הבכיר של רשת CNN מהבית הלבן, עד שטראמפ יסיים את כהונתו

חריג: עיתונאי הורחק לצמיתות מהבית הלבן
הנשיא טראמפ מתעמת עם ג'ים אקוסטה מ-CNN צילום: רויטרס

מסיבת עיתונאים שהתקיימה אתמול (רביעי) בבית הלבן היתה יוצאת דופן, כאשר נרשם עימות חריף בין הנשיא דונלד טראמפ לבין כתב של רשת CNN.

הנשיא טראמפ כעס על שדרן CNN המוכר לאמריקאים רבים מהמסך - ג'ים אקוסטה וגער בו לעיני כולם, טראמפ לא נתן לשדרן להשחיל שאלה ואמר לו, לאחר ששאל על החקירה אודות הקשר בין אנשי הנשיא לבין רוסיה - לפני הבחירות לנשיאות, "תתן לי לנהל את המדינה, ואתה תנהל את CNN, אם תנהל טוב אולי הרייטינג שלכם יעלה, זה לא חקירה, זה ציד, אתה לא יודע לכבד את דוברת הבית הלבן שרה סנדרס, אתה מתנהג מגעיל לאנשים, תפסיק להתנהג ככה", אמר לו טראמפ לעיני עשרות המצלמות.

שדרן נוסף מערוץ אחר, ניסה לגונן על אקוסטה וטראמפ הגיב, "אם להיות כנים, אני לא אוהב גם את הערוץ שלכם אבל CNN משדרים חדשות מזויפות ולכן אתם אויבי העם", כך טראמפ.

לאחר שה‏כתב של ה-CNN התבקש לסיים לשאול את הנשיא שאלות, הוא לא הסכים להחזיר את המיקרופון לאחראית התקשורת של הבית הלבן ודחף את ידה של כאשר ניסתה לחלץ מידיו את המיקרופון כדי להעבירו לשואל הבא. עקב כך, נאסרה עליו הכניסה לבית הלבן לצמיתות, כל עוד טראמפ הוא הנשיא.

פרשנים בארה"ב אומרים כי בהתחשב באופן ובתדירות בה מותקף הנשיא השכם והערב על ידי אותם כתבים, התגובה של טראמפ היתה סבירה בניגוד למקרים קודמים.

סי אן אן דונלד טראמפ הבית הלבן הרחקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד