י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הרעבה, הצלפה, מכות

האמא החרדית הכריחה להכות אחים קטנים

בית משפט השלום בתל אביב האריך ב-6 ימים את מעצרם של זוג הורים בני 44 ו-45 בחשד לביצוע עבירות חמורות ב-11 ילדיהם | האמא, כך על פי החשד, "הכריכה את הילדים הגדולים להכות את הקטינים"

האמא החרדית הכריחה להכות אחים קטנים
האמא החשודה בבית המשפט צילום: אלי שלזינגר

בית משפט השלום בתל אביב האריך ב-6 ימים את מעצרם של זוג הורים בני 44 ו-45 בחשד לביצוע עבירות חמורות ב-11 ילדיהם.

בפתח הדיון אמר נציג המשטרה, רס"ב גיא קלדרון, כי על פי החשד מדובר באחד האירועים הקשים ביותר בהם נתקלה משטרת ישראל. "החשודה ובעלה ביצעו פעולות קשות בילדיהם, חלקם הגדול קטינים".

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' כפי שנאמר בבית המשפט, התלונה הוגשה על ידי אחת הבנות ביום ראשון השבוע ובעקבות כך נפתחה חקירה מיידית וכן הועבר דיווח לרשויות הרווחה. האמא, כך על פי החשד, "הכריכה את הילדים הגדולים להכות את הקטינים".

"ההתעללויות נמשכו במשך שנים במספר ערים בארץ, וגם במדינות חוץ" אמר נציג המשטרה גיא קלדרון ופירט כי בכל פעם שרשויות הרווחה העלו חשדות, ההורים עזבו ועברו להתגורר בעיר אחרת. "עדכנו את האינטרפול" אמר החוקר, בעקבות החשד כי המעשים הכה חמורים בוצעו גם בבריטניה.

המתלוננת הראשית בת 17.5, העבירות התחילו לגביה התחילו כאשר הייתה בת 3. "מדברים על עשרות אם לא מאות אירועים", כאשר על פי החשד כלל הילדים כולל בנים והבנות, הותקפו.

עד כה נחקרו 2 מהבנות ושאר הילדים ייחקרו בימים הקרובים. בנתיים, רשויות הרווחה הוציאו את ילדים הוצאו מחזקת ההורים.

"משטרת ישראל פתחה פה תיבת פנדורה אכזרית" אמר החוקר, "כאשר רשויות הרווחה בערים השונות גילו, ההורים ברחו מהעיר, כך גם עזבו את בריטניה".

"הרעבה, הצלפה, מכות" פירט החוקר גיא קלדרון את החשדות, והוסיף כי כאשר ביצעו את המעצר ביום חמישי, "מצב הדירה נראה זוועתי למדי".

פרקליטה של האם, עו"ד שירה קידר מהסנגוריה הציבורית אמרה כי מדובר בחשודה שזה מעצרה הראשון, "מגיעה מרקע של קהילה מסוגרת ונוקשה. המעצר קשה לה שבעתיים, לא אכלה מאתמול".

השופט שמואל מלמד אמר כי "מדובר בתיק חמור מאוד" והוסיף כי מדובר ב"השלכות חמורות ביתר על הקטינים, בהתחשב בגיל הקטינים ובמצב הקוגנקטיבי שלהם".

השופט שמואל מלמד החליט להאריך את מעצר ההורים בחמישה ימים, עד ליום רביעי הבא בשעה 12:00.

עו"ד ניר אלפסה, שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את האב שחשוד בהתעללות בילדיו: "אנו נמצאים בשלבים ראשונים של החקירה. מדובר בחקירה רגישה לאור המצב המשפחתי המורכב. האב מכחיש את כל החשדות ומשתף פעולה עם החוקרים. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם".

זוג חרדי חרדים התעללות התעללות בילד התעללות בילדים פרשת ההורים המתעללים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד