י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לאחר ההפסד בבית שמש

הרבי בשבת: "הפילוגים גרמו לנזקים גדולים"

במהלך סעודה שלישית שהתקיימה היום בבית מדרשו התייחס הרבי מויז'ניץ לבחירות האחרונות והביע את כאבו הרב על כך שקהל גדול לא הלך להצביע • הבחירות יערכו השבוע, וטרם ברור למי יצביעו החסידים - שכן הרבי טרם הורה לחסידים במי לתמוך בסיבוב השני לראשות העיר

הרבי מויז'ניץ בשבוע שעבר. צילום: שוקי לרר
הרבי מויז'ניץ בשבוע שעבר. צילום: שוקי לרר

לאחר שעדיין לא הגיעה תמיכה חסידית מהאדמו"רים, חברי המועצת של 'אגודת ישראל' במועמד משה ליאון בסיבוב השני בירושלים, התייחס האדמו"ר מויז'ניץ במהלך סעודה שלישית בבית מדרשו לבחירות האחרונות ולא הורה למי להצביע. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרבי דיבר בכאב על כך שבעקבות שקהל גדול לא הלך להצביע ביום הבחירות זה גרם לנזקים גדולים. "אם הציבור החרדי היה מאוחד היינו זוכים להישגים משמעותיים. נדרשת מאיתנו אחדות כללית בין כל החרדים לדבר ה' ההולכים לאורם של גדולי ישראל".

הרבי אמר: "כעת נדרש מאיתנו רק דבר אחד וזה אחדות. רק אחדות בין כל בני היהדות החרדית תביא להשיג את מבוקשינו" אמר הרבי לחסידים שהסתופפו בצלו לרגל שבת עלייה לתורה בנישואי נכדו בשבוע הבא.

גורמים בחסידות אומרים ל'בחדרי חרדים' כי בדבריו כאב האדמו"ר את הפילוגים שהיו בעקבות הבחירות בעיר בית שמש.

יצוין כי הסיבוב השני לראשות העיר ירושלים יתקיים ביום שלישי הקרוב, במהלכו יידרשו תושבי ירושלים להכריע את זהות ראש העיר הבא לחמש השנים הקרובות - עופר ברקוביץ או משה ליאון - ייערך ביום שלישי הקרוב.

חסידות ויזניץ בחירות אחדות ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד