ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
רוצה להפוך את ירושלים לתל אביב

הגר"צ בוארון במתקפה חריפה על ברקוביץ "גדול עוונו מנשוא"

יממה וחצי לפני פתיחת הקלפיות בירושלים הגאון הרב ציון בוארון מבכירי הרבנים הספרדים על מצביעי ברקוביץ: "כל יהודי שמצביע עבורו, גורם לחילול ה' וגדול עוונו מנשוא" במכתבו מברך את מצביעי המועמד ליאון: "יאריכו ימים".

הגאון רבי ציון בוארון והמועמד משה ליאון. צילום: באדיבות המצלם
הגאון רבי ציון בוארון והמועמד משה ליאון. צילום: באדיבות המצלם צילום: באדיבות המצלם

48 שעות לפני פתיחת הקלפיות בירושלים, לקראת הבחירות בסיבוב שני, יוצא הגאון הרב ציון בוארון מגדולי הרבנים הספרדים במכתב נדיר בכתב ידו, לתושבי ירושלים בו קורא להצביע למועמד החרדים משה ליאון כפי הוראת גדולי ישראל.

הרב בוארון פותח את מכתבו על המצב הנוכחי, "אנחנו עומדים בפני מערכה קשה על צביון קדושת השבת בירושלים! המעומד ברקוביץ מכריז כמעט במוצהר כבר כמה שנים שרצונו להפוך את ירושלים כמעט כמו תל אביב. על כן כל יהודי באשר הוא, גם אם אינו דתי! חייב להירתם למען צביונה של העיר, שלא יהיו ככל הגויים ערי ישראל".

הגר"צ בוארון מזהיר כי "אמנם עכשיו משנה הוא את טון דבריו, אבל כל בר דעת יודע שאין בדבריו האחרונים ממש"..

בנוסף כותב דברים נוקבים: "כל יהודי שמצביע עבורו, גורם לחילול ה' גדול בירושלים ובעולם כולו, וכל המחלל שם שמיים על ידו גדול עוונו מנשוא. ועונש חילול ה' מבואר חומרתו בדבר".

הרב מסיים את מכתבו: "וכל החרד ועושה למען בחירת איש שומר שבת לראשות ירושלים עליו יאמר: ברוך מציב גבול אלמנה, יראה זרע יאריך ימים בלא ספק אכי"ר.

הרב ציון בוארון משה ליאון עופר ברקוביץ בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד