י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
סערת התיעוד ב'בחדרי'

דרעי מבהיר: "המילה 'שטן' - לא על ברקוביץ'"

אחרי הסערה שהתחוללה בעקבות תיעוד הוידאו שהתפרסם ב'בחדרי חרדים', בו נראה יו"ר ש"ס תוקף במילים חריפות את המועמד עופר ברקוביץ', מבהיר דרעי: "המילה 'שטן' שאמרתי לא כוונה אל ברקוביץ'. השטן הוא מי שמנסה לעשות הפרד ומשול בתוך החברה החרדית"

דרעי מבהיר: "המילה 'שטן' - לא על ברקוביץ'"
ברקוביץ וליאון צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

אחרי הסערה שהתחוללה לאור תיעוד הוידאו שהתפרסם ב'בחדרי חרדים', בו נראה יו"ר ש"ס אריה דרעי תוקף במילים חריפות את המועמד לראשות עיריית ירושלים עופר ברקוביץ', במהלך "חגיגת הניצחון" של התנועה הספרדית בעיר תל אביב, דרעי מבקש להבהיר את דבריו.

בראיון ל'גלי צה"ל' אמר השר דרעי, "המילה 'שטן' שאמרתי לא כוונה אל ברקוביץ'. השטן הוא מי שמנסה לעשות הפרד ומשול בתוך החברה החרדית".

יו"ר ש"ס הוסיף ותקף את המועמד החילוני וטען, "אני מתנגד אליו כי הוא רוצה להפוך את ירושלים לתל אביב 2, אבל אני קורא לו לשבת איתנו בקואליציה".

השר דרעי התחייב בראיון, "הסטטוס קוו בירושלים ישמר תחת המועמד לראשות העיר משה ליאון".

כזכור, בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' מנאום שנשא דרעי אמר על משה ליאון: "הרב עובדיה לפני פטירתו תמך בו ועכשיו כל גדולי ישראל תומכים בו מול מועמד שאינו דתי בכלל, שרוצה פשוטו כמשמעו לחלן את ירושלים להפוך אותה לעיר... ככל דבר, עיר הקודש שלנו ירושלים".

לדברי דרעי, "אני מקווה שביום שלישי נצליח גם שם, השטן הוציא צו שמונה וגייס את כל גיסותיו לצערי הרב, אמנם מפתיע אבל מה לעשות, פתאום שאתה רואה את הגייסות האלה זה לא סתם אתה רואה שלא רק יהודים רחוקים או יהודים חילונים, לצערנו אבל גם... אומנם בשולי המחנה".

"השטן מגייס את כולם ומנסים בכל מיני שיטות והשמצות ושקרים והפרד ומשול ולקרר את הקדרה - כל דבר שאפשרי כדי שהוא ינצח", אמר יו"ס ש"ס. "כמובן שגם השמאל... עכשיו גם ראיתי שעמוס שוקן מגייס את כל הכוח שלו בעיתון 'הארץ', למען המועמד החילוני בירושלים. מה לו ולירושלים הוא לא גר בירושלים בכלל".

 

דרעי אריה דרעי עופר ברקוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד