י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
התפרצות החצבת

המורים הודיעו: לא תתחסנו? לא נגיע לחיידר

התפרצות נגיף החצבת בארצות הברית: עשרות מלמדים בתלמוד תורה בלייקוד הודיעו כי לא יגיעו ללמד בחיידר אם ישלחו תלמידים שאינם מחוסנים נגד חצבת

המורים הודיעו: לא תתחסנו? לא נגיע לחיידר
פלאש 90

עשרות מורים בלייקווד הצטרפו למאבק נגד הורים שלא מחסנים את ילדיהם ממחלת החצבת שהתפרצה לאחרונה במספר קהילות וערים חרדיות בארה"ב, הרבנים מנסים להלחם בתופעה שהורים לא מחסנים את ילדיהם.

על פי הדיווח באתר 'לייקווד סקופ', המורים הודיעו כי אם יגיעו ילדים בלתי מחוסנים לבית ספר ולתלמודי תורה, הם לא יגיעו לעבודה.

בינתיים, ביום שישי, מחלקת הבריאות של מחוז אושן פרסמה הודעה לגבי בתי הספר, בהודעה נאמר, שאם ילדים מגיעים לא מחוסנים הם יכולים להיות מסולקים גם אם יש להם פטור דתי. (פטור דתי מקובל בארה"ב לאלו ששומרים על דת מסוימת).

עוד דווח, כי 30 רופאים בלייקווד, חתמו על מכתב בו הם מפצירים לחסן את הילדים, ולא לשלוח אותם לא מחוסנים. בנוסף, מספר בתי כנסת הודיעו להורים חד משמעית, לא להביא ילדים לא מחוסנים.

החצבת התפרצה לאחרונה בארה"ב, כשמשפחות אמריקאיות נדבקו מהחצבת על ידי קרובי משפחה מירושלים בעת שהם ביקרו בארץ לרגל שמחה משפחתית, המשפחות הישראלים הדביקו את האמריקאים, וכשהם חסרו לוויליאמסבורג, בורו פארק, לייקווד ואזורים אחרים הם הדביקו את הסובבים.

חצבת לייקוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד