י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מכתב היסטורי, בכתב ידו

הגר"ח: "אין היתר להימנע מלהצביע לליאון"

שעות לפתיחת הקלפיות בירושלים, יוצא שר התורה במכתב נדיר למען בחירתו של משה ליאון • "כל הנמנע מלהצביע או שמרפה ידי המצביעים להנ"ל הרי הוא שותף בכל החילולי שבת והקדושה והטהרה והחילול ה' שייעשו ח"ו בירושלים. לא יועילו שום תירוצים", כותב הגר"ח

 הגר"ח: "אין היתר להימנע מלהצביע לליאון"
שר התורה הגר"ח קנייבסקי צילום: צילום מסך משידור חי, שיא לייב

שעות לפתיחת הקלפיות בירושלים, ולקראת מערכת הבחירות שיכריעו את גורלה של עיר הקודש ירושלים, יוצא שר התורה במכתב נדיר למען בחירתו של משה ליאון.

במכתב חריף במיוחד שנכתב בכתב ידו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי כי, "כל הנמנע מלהצביע (עבור משה ליאון) או שמרפה ידי המצביעים להנ"ל הרי הוא שותף בכל החילולי שבת והקדושה והטהרה והחילול ה' שייעשו ח"ו".

לשון המכתב הנדיר שנכתב בכתב ידו של שר התורה, "אל כבוד הרבנים הגאונים ושאר עמא דבירושלים שלוימכון ישגא באשר קדושת ירושלים וטהרתה ושמירת השבת וכו' תלויה בכף מאזניים הבחירות ביום שלישי הבעל"ט וממש על זה כתב מרן החזון איש זללה"ה הרבה גופי תורה ויהדות תליא בזה, לכן דבר ברור לכל בעל שכל שחובה גמורה ואין שום היתר בעולם להימנע מלהצביע ביום ג' למשה ליאון".

הגר"ח קנייבסקי מוסיף במכתבו הנדיר, "וכל הנמנע מלהצביע או שמרפה ידי המצביעים להנ"ל הרי הוא שותף בכל החילולי שבת והקדושה והטהרה והחילול ה' שייעשו ח"ו בירושלים וממילא בכל העולם לדורי דורות ולעתיד לבוא לא יועילו שום תירוצים, וכל המצביעים והמחזקים והמקדשים שם שמיים ותומכים בכל עוז בידי משה ליאון יזכו לילדים צדיקים ולשפע ברכות".

קנייבסקי הגרח קנייבסקי ליאון משה ליאון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד