י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אחרי ההתפטרות

בנט באולטימטום: תיק הביטחון או בחירות

עם התפטרותו של ליברמן, נפתח הקרב על תפקיד שר הביטחון, הנחשק בידי גורמים רבים בקואליציה • בבית היהודי מאיימים בפירוק הקואליציה באם תיק הביטחון לא יגיע לידי נפתלי בנט

בנט באולטימטום: תיק הביטחון או בחירות
בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הקרב על תיק הביטחון החל, לאחר שיו"ר 'ישראל ביתנו' ומי שיהיה בעוד 48 שעות חבר אופוזיציה מן המניין, אביגדור ליברמן, הודיע על התפטרותו מהממשלה ומן הקואליציה.

בבית היהודי מבהירים, כי באם חוק הגיוס לא יעבור לידי יו"ר מפלגתם השר נפתלי בנט, אזי המפלגה תפרוש מהממשלה ותפרק את הקואליציה.

יו"ר סיעת הבית היהודי שולי מועלם אמרה: "עכשיו זה הזמן להפקיד את תיק הביטחון בידי נפתלי בנט והבית היהודי.
בלי תיק הביטחון הבית היהודי לא תמשיך כשותפה בממשלה".

גם חה"כ מוטי יוגב אמר דברים דומים, "להיות שר ביטחון במדינת ישראל זאת אחריות גדולה מאוד. להיות חלק מהקבינט ומממשלת ישראל זו מחויבות ואחריות עוד יותר כוללת. דעתי האישית הייתה מאז ומעולם שגם ליישובי הדרום מגיעה הגנה. מדיניות כזאת מחייבת פגיעה הרבה יותר קשה בנקודות ההכרעה של הטרור בעזה, כולל פגיעה בראשי חמאס, בכדי לתת הגנה ליישובי הדרום".

"יחד עם זאת, מכיר גם במכלול האיומים מצפון ובאתגרים הרבים העומדים לפתחה של מדינת ישראל ועל כן אני סבור שהתפטרות משמעותה בריחה מאחריות", הוסיף.

"בנקודת הזמן הזאת, הבית היהודי היא השותפה הבכירה לממשלת הליכוד והשר נפתלי בנט ידע לממש את כובד האחריות כשר הביטחון, בהגנה על מדינת ישראל".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד