י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

"פתאום אגרוף" • האברך שהותקף באשדוד מדבר

יעקב יוסף זייברט, תושב אשדוד שהותקף בשבת, שוחרר היום מבית חולים • בראיון מיוחד הוא משחזר את התקיפה: "התוקף אמר לי: 'בתקשורת מדברים על הגזענות'" • צפו

"פתאום אגרוף" • האברך שהותקף באשדוד מדבר

יעקב יוסף זייברט, תושב העיר אשדוד שהותקף בליל שבת, שוחרר היום מבית החולים והוא משחזר היום (א) בשיחה עם 'ערוץ 7' את אשר עבר עליו מרגע התקיפה ועד להגשת התלונה במשטרה.

עוד בנושא:
האלימות נמשכת • אברך חסידי הותקף באשדוד

"הייתי בדרכי לבית הוריי מרובע ז' לכיוון רובע ח'. בכניסה לרובע ח' עמדה קבוצה של 3 אתיופים, אחד מהם התקרב אליי ואמר לי: "בוא הנה בוא הנה, בתקשורת מדברים על הגזענות, מה יש לך להגיד על זה?"

"אמרתי לו אני חבר של כולם, אני לא גזען. שיהיה לך שבת שלום ותן לי להמשיך בדרכי".

"אך הבחור האתיופי המשיך להיצמד אליי והורה לי: "אל תברח".

"פתאום הרגשתי משיכה חזקה מאחורה, הוא מנחית לי אגרוף חזק בעין, כל המשקפיים שלי התנפצו ונכנסו לתוך העין שלי, נזל לי המון דם והוא נתן לי עוד בוקס בפנים, מכות בגוף, נפלתי על הרצפה והייתי מטושטש".

יעקב יוסף רץ לכיוון בית הוריו, "הערתי את אבא שלי, סיפרתי לו מה קרה ושאני צריך עזרה, הוא לקח אותי לחובש שגר בסמיכות, הוא נתן לי טיפול ראשוני ואמר לנו שחייבים להתפנות לבית החולים".

בשעת לילה מאוחרת נסע האברך עם אביו לבית החולים 'איכלוב' שם עבר בדיקות בעיניים ובדיקות סי.טי. "בבוקר תפרו לי 16 תפרים מעל העין, הפה וחבשו לי את כל האזור בתחבושות".

בשעת הצהריים הוא שוחרר לביתו.

"אני מרגיש פגוע שאי אפשר להסתובב באשדוד בצורה בטוחה", הוא אומר לסיום. "האתיופי אמר לי דברים ברורים בשעת התקיפה ,שזה הכל בגלל התקשורת. ולדעתי צריך להרגיע את הרוחות כדי שנוכל להרגיש בטוח כאן בעיר".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד