י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

סופית: הסיקריק זאב פרנק שוחרר למעצר בית

בית המשפט המחוזי בירושלים אישר: ה'סיקיריק המגדף' זאב פרנק ישוחרר למאסר בית במודיעין עילית • עורך דינו: "אנו מקווים כי בסופו של דבר פרנק יזוכה"

זאב פרנק בבית המשפט. צילום: פלאש 90
זאב פרנק בבית המשפט. צילום: פלאש 90



חנה בן עמי, שופטת בית המשפט המחוזי בירושלים דחתה היום (ב') את ערעור המשטרה לעכב את שחרורו של 'הסיקריק המגדף' זאב פרנק והורתה על שחרורו למעצר בית אצל אחותו במודיעין עילית, עד לדיון נוסף בעניינו בעוד שבועיים.

החידוש: מעצר הבית יהיה מחוץ לירושלים, עיר מגוריו.

בעוד שבועיים יוצג בפני בית המשפט תסקיר שירות המבחן שיקבע את תנאי מעצרו.

כזכור, אתמול הוגש נגד פרנק כתב אישום ובו 3 סעיפי אישום ביניהם גם מקרה שאירע ביום חמישי האחרון כאשר לפי החשד גידף אישה שעברה בשכונת בית ישראל ולטענתו לא הייתה צנועה. באישום גם נכתב כי פרנק התנגד למעצר ותקף את השוטרים.

השופטת עירית כהן קבעה כבר אתמול כי אין ראיות לכאורה בעניין תקיפת השוטרים, וכי יש כרסום בראיות לעניין ההטרדה. היא הורתה על שחרורו בתנאים מגבילים, אך הפרקליטות בשמה של המשטרה הגישה צו עיכוב כדי לערער למחוזי.

כאמור, במחוזי דחתה השופטת את הערעור וקיבלה את חלופת המעצר. פרנק הפקיד 5,000 שקל, ערבות עצמית, ערבות צד ג' של שני צדדים, כל אחד בסך 7,000 שקל.

עורך דינו יאיר נהוראי אמר בעקבות ההחלטת המחוזי ל'בחדרי חרדים': "נדמה שבסופו של יום פרנק יזוכה מהאישומים כלפיו. בית המשפט השלום כבר הביע את דעתו בעניין ואף קבע כי אין ראיות לכאורה לעניין תקיפת השוטר וכי יש כרסום בראיות לעניין ההטרדה.

"יש להצטער על כך שבשלב זה המסוכנות נקבעת על סמך ראיות רחוקות וללא בחינתן המעמיקה ובשל כך קבע בית המשפט המחוזי מה שקבע. אם זאת אנו מקווים כי בעוד שבועיים כבר ישתנו תנאי מעצרו של מר פרנק וכי בסופו של יום הוא יזוכה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד