י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
כתב האישום חושף פרטים

הנהג שמחק את המשפחה; שתוי ומסומם

מכתב האישום שהוגש נגד הנהג שהרג את שמונת בני משפחת עטר בתאונת דרכים מחרידה שאירעה לפני כשבועיים בכביש 90, עולה כי ביצע עקיפה אסורה, תוך שהוא נוהג תחת השפעת סמים 

הנהג שמחק את המשפחה; שתוי ומסומם
תאונה קטלנית בכביש 90 סמוך לים המלח צילום: נתי שפירא

כתב אישום הוגש נגד נהג הרכב שפגע והרג לפני כשבועיים את שמונת בני משפחת עטר, זוג הורים ושישה ילדים. כתב האישום מייחס לנהג בן ה-52 עקיפה בדרך לא פנויה, נהיגה בשכרות והחזקת סם לצריכת סמים.  

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אביב דמרי, לפני שבועיים ויומיים בשעה 12:28, נהג הנאשם בג'יפ, בכביש 90, מכיון דרום לכיוון צפון, כשבגופו סם מסוכן מסוג קנביס. לצדו של הנאשם ברכב ישבה אשתו ובתו הקטינה ישבה במושב האחורי.

באותה העת, נהג יריב עטר ז"ל ברכבו יחד עם אשתו וששת ילדיו, מצפון לדרום, בנתיב הנגדי, בכיוון הפוך לכיוון נסיעת הנאשם. על פי כתב האישום, בשלב מסוים של הנסיעה, החליט הנאשם לעקוף עם הג'יפ את הרכב שנסע לפניו בנתיב נסיעתו.

לשם כך, בהגיע הנאשם לקילומטר ה-216 בכביש, הוא עבר עם הג'יפ לנתיב הנסיעה הנגדי וזאת למרות שנתיב זה לא היה פנוי בשל כך כי אותה שעה נסע בו רכב של משפחת עטר. בעודו נוהג בנתיב הנסיעה הנגדי, התנגש הנאשם עם הג'יפ ברכבה של משפחת עטר וכתוצאה מהתאונה, בסמוך לאחר ההתנגשות, רכבם החל לבעור.  

בשל התאונה ובעירת הרכב, שמונת בני משפחת עטר מצאו את מותם בסמוך לאחר ההתנגשות. לנהג הג'יפ, רישום תעבורתי הכולל 22 הרשעות תעבורה קודמות. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אסון משפחת עטר תאונה קטלנית כתב אישום תאונת דרכים כביש 90

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד