י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

'העדה' תקיים עצרת מחאה בבית שמש

'העדה החרדית' תקיים בבית שמש עצרת מחאה נגד 'רדיפת הצניעות והניסיון לשנות את אורח חיינו' • המשטרה לא לוקחת סיכונים ותגיע לעיר בכוחות מתוגברים • מי ישתתף?

הפגנה בבית שמש. צילום ארכיון: יעקב לדרמן
הפגנה בבית שמש. צילום ארכיון: יעקב לדרמן

אנשי 'העדה החרדית' יקיימו הערב (ג') עצרת נגד מה שהם מכנים 'רדיפת הצניעות והדת בעיר'. גאב"ד 'העדה החרדית' הוציא מכתב מיוחד הקורא לתושבים להשתתף בעצרת בה ישתתפו רבני העיר המשתייכים לחוגי הקנאים.

במודעות שפורסמו בימים האחרונים לקראת העצרת נכתב כי קיומה היא בעקבות "ההתערבות הגסה של ראשי השלטון על כל זרועותיהם, בניסיון לשנות את אורח חיינו, להרוס את חומות הקדושה, ולפרוץ גדרי עולם".

עוד נכתב כי הציבור ימחה על "ההתנהגות הברוטאלית של המשטרה, במעצרים פראיים של אברכים יקרים בעלי משפחות, והארכת מעצרם לשוא כדי להרתיע את העומדים על משמר קדושת המחנה".

העצרת תתחיל בשעה 20:00 ברחבת בתי הכנסיות ברח' חזון איש בשכונת 'נחלה ומנוחה' בעיר. הרבנים הצפויים ליטול חלק בעצרת: הגר"נ קופשיץ, הגר"י רוזנברג, הגרח"א פריינד, חבר הבד"ץ וראש ישיבת רמ"א ועוד.

במכתב מיוחד שכתב גאב"ד 'העדה החרדית' לקראת העצרת נכתב כי על הציבור לחזק את קיום העצרת, "שמעתי שכבוד הרבנים הגאונים מארי דאתרא שליט"א בעיר בית שמש עומדים לסדר עצרת בדבר חיזוק הדת והצניעות בעירכם ובוודאי מצווה לשמוע דברי חכמים, להשתתף בעצרת ולקדש שם שמיים ברבים".

גם חברת האוטובוסים 'סופרבוס' הפועלת בעיר תתגבר את הקווים הפנימיים בתוך העיר בעקבות העצרת.

למרות הסיכומים בין צמרת המשטרה בעיר והרבנים על כך שהעצרת תיערך בשקט וללא הפרות סדר. ראשי המשטרה לא לוקחים סיכונים ונערכים לשעות הערב זאת בשל החשש שיתפתחו מהומות לאחר העצרת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד