ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הסקר קובע

סקר קובע: בנט לא מתאים לתפקיד שר הביטחון

סקר שנערך בידי מנו גבע ומינה צמח קובע כי רבים מתנגדים שנפתלי בנט יקבל לידיו את תיק הביטחון | וגם: סקר מנדטים מעודכן למפלגות השונות

סקר קובע: בנט לא מתאים לתפקיד שר הביטחון
יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר ההתרחשויות הפוליטית, סקר 'החדשות' שנערך בידי מנו גבע ומינה צמח, בדק מה הציבור חושב על התפטרותו של אביגדור ליברמן מתפקיד שר הביטחון, האם נכון להעביר לידי בנט את תפקיד הביטחון וגם סקר מנדטים מעודכן.

ראשית בדקו עורכי הסקר, מה עמדת תושבי ישראל לגבי הליכה לבחירות מוקדמות, שם סברו 53% כי בעקבות השינויים בקואליציה יש ללכת לבחירות, ומנגד 32% אחוז כי הסיבות אינם מצדיקות הליכה לבחירות.

לגבי התפטרותו של ליברמן, 49% סוברים כי הוא התפטר בגלל חוסר הסכמה עם הקבינט, 36% סברו בגלל שי2ולים פוליטיים ו- 4% סברו כי התפטרותו הגיעה בעקבות חילוקי דעות עם הצבא.

בנוסף, 59% מהנשאלים אמרו כי התפטרותו הייתה צעד נכון, 26% סברו כי מדובר בצעד לא נכון.

לגבי דרישתו של יו"ר הבית היהודי ענו 51% מהמשיבים לסקר כי לא נכון להעביר לידיו את תפקיד שר הביטחון ואילו 24% בלבד אמרו כי מדובר בדבר נכון שבנט יכהן כשר הביטחון.

בנוסף, בסקר מנדטים שערכו מנו גבע ומינה צמח נקבע כי לו הבחירות היו מתקיימות היום: הליכוד יזכו ב30 מנדטים, יש עתיד 18, המחנה הציוני 12. הרשימה המשותפת 12, הבית היהודי 10 כולנו 8, ש"ס 7, ישראל ביתנו 6, יהדות התורה 6 ומרץ 5.

באם הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ יצטרף למערכת הפוליטית תרד הליכוד ל26, המחנה הציוני יעלה ל24, יש עתיד 14, הבית היהודי 9 והשאר כפי התוצאות הקודמות.

בחירות סקר סקר בחירות סקר מנדטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד