י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נקמה על היחס שקיבל

השליך רימון לעבר תחנת משטרה ובית ספר

כתב אישום הוגש נגד בן 31 מתל אביב, בגין החזקת נשק וכן בגין יידוי רימון הלם לעבר תחנת משטרה ובית ספר בעיר מגוריו | הנאשם הסביר בחקירתו כי זה היה כנקמה על היחס שקיבל מהשוטרים באירוע אחר שבמהלכו נעצר

השליך רימון לעבר תחנת משטרה ובית ספר
אילוסטרציה צילום: unsplash

השליך רימון לעבר תחנת משטרה ובית ספר והסביר "לפעמים צריך לעשות רעש, למען יראו ויראו".

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לפני זמן קצר כתב אישום לביהמ"ש המחוזי בעיר נגד בן 31 מתל אביב, בגין החזקת נשק, נשיאת נשק וניסיון לחבול בחומר נפיץ. הנאשם יידה רימוני הלם לתחנת משטרה ולבית ספר בתל אביב.
 
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין אביב בר אור, ב-23.1.18 הגיע הנאשם אל מול תחנת המשטרה 'לב תל-אביב' ברחוב דיזינגוף בתל-אביב, כשברשותו רימון יד הלם ויידה אותו לעבר התחנה. הרימון התפוצץ סמוך לניידות חונות בחזית התחנה בקרבתו של שוטר שהתכוון להיכנס לניידת. על פי האישום השני, ב-10.11.18, יידה הנאשם מדירתו רימון הלם לעבר גג בית הספר היסודי 'גבעון' ברחוב החשמונאים בתל אביב.

הנאשם בחקירתו הודה כי השליך רימון לעבר תחנת המשטרה, והסביר כי זה היה כנקמה על היחס שקיבל מהשוטרים באירוע אחר שבמהלכו נעצר, מספר חודשים לפני כן. הוא טען כי השליך את הרימון כדי להרתיע את שוטרי התחנה ולפני השלכת הרימון ווידא כי אין שוטרים או אזרחים במקום; באשר לאישום השני, טען כי שהשליך את הרימון "כי לפעמים צריך לעשות רעש, למען יראו ויראו", כדבריו.

השלכת רימון בית ספר תחנת משטרה כתב אישום תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד