ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הקרב על תיק הביטחון

השר רומז על עצמו? "בליכוד יש מועמדים מתאימים"

עוד מכשול בדרך להעברת תיק הביטחון לידי השר בנט. השר ישראל כץ חושק בתפקיד לא פחות מבנט וטוען כי "התפטרות ליברמן הוכיחה שאין למסור את תיק הביטחון לראש מפלגה קטנה"

השר רומז על עצמו? "בליכוד יש מועמדים מתאימים"
ישראל כץ צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

אם היה נראה כי המשבר הפוליטי בדרך לפיתרון, אחרי שראש הממשלה הסכים להעביר את תיק הביטחון באופן זמני לשר בנט, נראה כי דווקא בליכוד מתנגדים להעברת המשרד לידיו של יו"ר 'הבית היהודי'.

מי שמוביל את ההתנגדות הוא השר ישראל כץ, שאמר היום (ראשון) כי, "כרגע זה נכון להשאיר את התיק בידי רה"מ ואם יוחלט שהממשלה תכהן למשך שנה נוספת, יש למסור את תיק הביטחון לידי אחד משרי הליכוד, לפי שיקול דעתו של רה"מ, ובליכוד יש מספר מועמדים מתאימים".

לדברי השר כץ, "התפטרות ליברמן הוכיחה שאין למסור את תיק הביטחון לראש מפלגה קטנה, שברגע האמת יעדיף שיקולים של הישרדות אלקטורלית על פני השיקול הממלכתי".

מדבריו של השר כץ, המשמש כיום כשר התחבורה והמודיעין עולה, כי הוא רומז על עצמו כמועמד מתאים יותר, על פני בנט.

כזכור, הבוקר דווח כי ראש הממשלה שוקל להעביר את תיק הביטחון לידי השר נפתלי בנט בתמורה להישארות בקואליציה עד למועד הבחירות המקורי בעוד כשנה.

בתוך כך, הערב בשעה 18:30 ייפגש ראש הממשלה עם שר האוצר ויו"ר 'כולנו' משה כחלון, בניסיון אחרון, כדי לשכנע אותו, שלא ללכת לבחירות מוקדמות, כאשר לטענת נתניהו מדובר בטעות היסטורית ובעת הזו מדובר בצעד לא נכון גם בשל המצב הביטחוני.

ישראל כץ שר הביטחון נפתלי בנט משבר קואליציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד