ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

תעלומה: החלון נופץ באמצעות ירי באישון ליל

ראשוני המתפללים שהגיעו לבית חב"ד בעיר פיבודי, גילו כי אחת הזכוכיות מנופצת ועל פי ההערכות היא נופצה באמצעות ירי מרובה אוויר, כאשר החשד הוא לאירוע וונדליזם אקראי ולא אנטישמי | באירוע אחר, נוקבו צמיגיהם של אוטובוסים המשמשים תלמידים ממוסדות חינוך חרדיים

תעלומה: החלון נופץ באמצעות ירי באישון ליל
זכוכית צילום: pixabay

אלמונים ירו על בית חב"ד עם רובה אוויר בעיר פיבודי שמסצ'וסטס - ארה"ב.

מתפללים שהגיעו בבוקרו של יום ראשון לבית חב"ד בפיבודי, כדי לקיים את מצוות הנחת התפילין, גילו כי זכוכית של אחד החלונות כשהיא מנופצת, לאחר שאלמונים ירו לעברה עם אקדח BB - רובה אוויר, במהלך הלילה.

על פי הדיווח באתר 'קראון הייטס אינפו', כל יום ראשון בבוקר, מקיים הרב נחמיה שוסטרמן יום מיוחד של הנחת תפילין במקום.

לשוטרים שהגיעו למקום הוגשה תלונה, והמשטרה מסרה כי הם בודקים את המקרה, אך בשלב זה - ככל הנראה מדובר בוונדליזם אקראי, ולא אירוע ממוקד אנטישמי.

בית חב"ד בפיבודי תוגבר לאחרונה בנוכחות משטרתית נוספת, בעקבות הטבח שאירע בפיטסבורג לפני יותר מחודש, שם נרצחו 11 יהודים על ידי נאצי. היום תתקיים פגישה בין רבני המקום לבין נציג מהמשטרה, כדי לבדוק איך ניתן לשפר את הביטחון של באי המקום.

באירוע אחר שאירע ביום שבת, אלמונים פינצ'רו צמיגים של שלושה אוטובוסים בקראון הייטס, והם שבתו ביום ראשון, שני אוטובוסים שייכים למוסדות של חב"ד, 'אוהלי תורה' ו'אור מנחם' ואוטובוס נוסף השייך לחברה פרטית.

ירי אקדח אוויר בית חב''ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד