י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בתום לילה מתוח

אשר מגיב: "כל מי שחלם שימשיך" • צפו

לאחר שכל הפרשנים הפוליטיים כבר הספידו אותו והעריכו ש'יהדות התורה' חוזרת תוך 48 שעות למצב של ארבעה חסידים מול שני ליטאים, עם חזרתו של פרוש לכנסת, בעקבות התפטרותו של בנט, ח"כ אשר מגיב ואומר: "כל אלה שחלמו דברים אחרים הלילה, אני מאחל להם המשך חלומות טובים" • צפו

אשר מגיב: "כל מי שחלם שימשיך" • צפו
יעקב אשר צילום: אהרן קרון, פלאש 90

בתום יממה של אי וודאות, חבר הכנסת יעקב אשר מ'דגל התורה', נושם לרווחה ומתייחס למשבר הפוליטי, שעלול היה להשאיר אותו בבית וממליץ "לכל מי שחלם - שימשיך לחלום".

בפתח ישיבת וועדת הכלכלה שניהל חה"כ יעקב אשר הבוקר (שני), הוא התייחס להודעתם של השרים נפתלי בנט ואיילת שקד כי הם נשארים בקואליציה ובממשלה ואמר: "עכשיו ברור שלא הולך להיות לכם הפסקה, הממשלה הולכת להיות כנראה עד נובמבר, תמשיכו לקדם חוקים טובים".

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה אשר מוסיף ואומר: "כל אלה שכבר תפרו חליפות, יצטרכו לשים אותם בנפתלין כמו שאמרו את זה, אנחנו דורשים ממכם לקדם את החקיקה בנושא הקסדות כמו שדיברנו קודם".

אשר התייחס ברמז גם לדיווחים כי באם בנט יתפטר, הרי שהוא חוזר לעשות לביתו: "כל אלה שחלמו דברים אחרים הלילה, אני מאחל להם המשך חלומות טובים, כי הממשלה תמשיך לעושת דברים טובים למען עם ישראל בכל התחומים ובכל הנושאים".

דבריו של יעקב אשר, הגיעו לאחר שביממה האחרונה, המשך כהונתו כח"כ עמדה תלויה ועומדת בהחלטתו של שר החינוך נפתלי בנט, שהודיע אמש על כינוס מסיבת עיתונאים בבוקר, בה העריכו כי יודיע על התפטרותו מתפקיד שר החינוך, וזו תגרור אחריה שיעקב אשר ישוב לביתו כאחד האדם, מאחר ועם התפטרות השר - גם סגן שר החינוך מאיר פרוש, היה מפוטר באותו רגע על פי החוקה, ואז היה שב באופן אוטומטי לכהן כחבר כנסת מן המנין, לאחר שהתפטר מהכנסת לפני כשנתיים וחצי במסגרת החורק הנורבגי, כדי להגדיל את כוחה של הנציגות החרדית בכנסת באמצעות כניסתו של ח"כ יעקב אשר.

נזכיר, כי סגן השר פרוש נשאל הבוקר בראיון לתחנת הרדיו 'קול ברמה', האם הוא יתפטר שוב לטובת חבר כנסת מ'דגל התורה' ואמר, כי בפעם הקודמת הוא פרש לאחר שהיה מדובר ב'זה נהנה וזה לא חסר', ואמר כי כאשר הדבר יבוא לפתחו הוא ידון בו וישקול אותו. 

אשר עם יועציו של השר בנט, לאחר שהודיע כי הוא נשאר בממשלה. צילום: בחדרי חרדים

נפתלי בנט יעקב אשר מאיר פרוש החוק הנורבגי משבר פוליטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד