ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

שיפוצניקית – לא מה שחשבתם

אצל רוב בני האדם המילה “שיפוץ” מעוררת אסוציאציות רבות ולאו דווקא חיוביות • כולנו מכירים סיפורים על שיפוצים שהתחילו עם הבטחות לבית יפהפה והסתיימו עם עוגמת נפש • אחרי כל זה, נדיר שמי שתבחרו לשפץ את הבית שלכם תהיה דווקא 'שיפוצניקית • קראו למה דווקא נראה שזהו הצעד הנכון

שיפוצניקית – לא מה שחשבתם
דירה משופצת צילום: יח"צ

אצל רוב בני האדם המילה “שיפוץ” מעוררת אסוציאציות רבות ולאו דווקא חיוביות. כולנו מכירים סיפורים על שיפוצים שהתחילו עם הבטחות לבית יפהפה והסתיימו עם עוגמת נפש, או אפילו לא הסתיימו כי השיפוצניק נעלם באמצע הפרויקט, מקרים שבהם במהלך העבודות צצו עוד ועוד הוצאות (ועוד ועוד, כמעט כמו לקנות דירה חדשה), ועוד לפני הסיפורים מסמרי השיער על שיפוצניקים שאכזבו יש לנו בראש תמונות של בלגן, לכלוך, חוסר יכולת להתקלח במשך ימים רבים ועוד מוטיבים שליליים שמוציאים לנו את החשק מלשדרג את הבית שלנו גם אם כבר ברור לנו שהגיע הזמן.

ישנה סיבה נוספת שגורמת לנו להירתע משיפוצים, והיא הקושי לחולל שינוי משמעותי בחיים. בתורת קבלת ההחלטות האלמנט הזה מוגדר כ”אפקט הסטטוס קוו”, או במילים אחרות אזור הנוחות, ולפיו קל לנו להישאר במצב הקיים, גם אם יש בו חסרונות רבים – וזאת משום שאנחנו מייחסים משקל רב יחסית לתוצאות השליליות האפשריות של השינוי בהשוואה למשקל שאנחנו מעניקים לתוצאות החיוביות. בהקשר של שיפוץ בית, המחשבות נודדות באופן אוטומטי לכל הפחדים שלנו ,לבלגן וללכלוך ולחשש מפני שיפוצניק לא מקצועי או לא אמין ולעומת זאת קשה לנו לדמיין דירה שתהא דירת החלומות שלנו ומשרתת את הצרכים שלנו באופן מושלם.

צילום: יח"צ

לצאת לדרך – בלי חששות ובאחריות

מי שכבר סייעה לאנשים רבים להתמודד עם כל החששות ולצאת לדרך – וגם לסיים אותה בדיוק לפי התוכניות ובמסגרת התקציב שנקבעה מראש – היא אביב קופלר. ה”סוד” של אביב פשוט: חיבור אמיתי לבני האדם שעבורם היא מתכננת את השיפוץ. על בסיס הבנת התהליך הנפשי הלא פשוט שכרוך בפרויקט מסוג זה, ומתוך התשוקה להוכיח שאפשר גם אחרת וששיפוץ לא חייב להיות חוויה מתסכלת ומטלטלת, היא מנתצת בקלילות את הסטיגמות לגבי שיפוצניקים ומשלימה גם שיפוצים מקיפים ומורכבים תוך 21 ימי עבודה בלבד (ושיפוצים פשוטים תוך 72 שעות – וזהו גם מקור השם של החברה שהקימה, “72 גג”).

גם לעובדה שמדובר על שיפוצניקית ולא על שיפוצניק יש חלק בייחודיות של שיפוץ הדירה עם “72 גג”, וזאת משתי סיבות: זווית הראייה הרחבה במיוחד של אביב קופלר על המציאות ועל השיפוץ, והשאיפה שלה להוכיח שגם בתחום שנחשב גברי ,אישה יכולה לחולל פלאים – שאפתנות והתמסרות הם מנוע רב עוצמה ובסיס איתן לשיפוצים איכותיים במיוחד. האחריות הרבה שבה מתנהלת אביב ,מתורגמת גם לאחריות כלפי הלקוחות, ובפרט לגבי לוח הזמנים (שכאמור הוא אחד החסמים העיקריים בפני התחלת שיפוצים).

שיפוץ דירה – קודם כל קשב לבני האדם שחיים בה

כשנכנסים לחיים של אנשים ישנה אחריות רבה. אביב מבינה זאת היטב, ובפרט לאחר שצברה ניסיון רב בשיפוצי דירות ובתים מכל הסוגים ונוכחה שוב ושוב לדעת שבית הוא הרבה יותר מקירות, תקרה ורצפה – בית הוא המקום שבו אנחנו מביאים לידי ביטוי את עצמינו, המקום שבו אנחנו יכולים להיות אנחנו בלי שום מגבלה והמקום שבו עוברות עלינו חוויות משמעותיות במיוחד. בהתאם, כל שיפוץ מתחיל בתשומת לב לבני האדם שעבורם הוא מתבצע. בהקשבה לרצונות שלהם, לדינמיקה המשפחתית ,באפיון הצרכים שלהם ובזיהוי הפערים בין המצב הקיים לבין דירת החלומות של דיירי הבית. על הבסיס הנ”ל ניתן לתכנן, באופן מדויק ומדוקדק, את הפעולות שיש לבצע כך שהפער הנ”ל ייעלם והדירה שבה אתם חיים תהיה הכי קרובה לזו שאתם רוצים לחיות בה.

שיפוץ עם שיפוצניקית מנוסה – מינימום פגיעה בשגרה, מקסימום נחת מהתוצאה

בתור שיפוצניקית מנוסה, אביב יודעת גם איך להפיק את אירוע השיפוץ ולהוציא לפועל את התוכניות , כך שהשיפוץ יושלם במינימום זמן. בפרט היא אמונה על סנכרון נכון של כל הפעולות, על בחירת אנשי מקצוע שיבצעו את חלקי השיפוץ השונים על הצד הטוב ביותר ומבלי להפסיד ימי עבודה יקרים, על הצטיידות מראש בכל החומרים הנדרשים כך שלא ייווצר פתאום צורך באמצע השיפוץ לעצור הכל כדי לרכוש עוד פריטים ובאופן כללי על עבודה במהירות הרבה ביותר האפשרית וזאת מבלי להתפשר על האיכות. התוצאה: הפגיעה בשגרת החיים שלכם מינימלית – והשיפור באיכות החיים מקסימלי.

עוד על שיפוץ דירה תוכלו לקרוא כאן

 

 

 

שיפוץ שיפוץ בית נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד