י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
למרות שנשאר

אחרי שהתקפל: נתניהו מצליף בנפתלי בנט

נתניהו עוקץ את שר החינוך נפתלי בנט, שעות לאחר שכינס מסיבת עיתונאים והודיע שנשאר בממשלה • "אני לא צריך פקחים מימין", עקץ רה"מ

אחרי שהתקפל: נתניהו מצליף בנפתלי בנט
נתניהו צילום: Tomer Neuberg/Flash90

אחרי שיו"ר 'הבית היהודי' כינס הבוקר מסיבת עיתונאים, במהלכה הכריז שהוא מוותר על דרישותיו הפוליטית ונשאר בממשלה, ראש הממשלה בנימין נתניהו בוחר לעקוץ אותו ואומר, "אני לא צריך פקחים מימין".

במהלך ישיבת סיעת הליכוד שנערכה בשעה האחרונה, הגיב נתניהו להתרחשויות הפוליטיות בימים האחרונים. "כדי להמשיך ביחד, אנחנו חייבים לגלות משמעת קואליציונית. אין מורדים ואין חסרים. אף אחד לא עושה דין לעצמו ובפרט בעת הביטחונית הזו, אסור שההקבינט יהפוך לכלי להדלפות ולכלי פוליטי. ביטחון ישראל מעל פוליטיקה", הצהיר ראש הממשלה.

"יש צורך בהתנהגות הולמת ואחראית של כל חברי הממשלה, הסיעות והקבינט ואנחנו עושים זאת למען ביטחון ישראל", אמר נתניהו.

בדבריו עקץ את השר נפתלי בנט: "אני לא צריך פקחים מימין אני לא צריך שישמרו עלי. אני שומר. אני שומר על הביטחון שלי ועל הילדים שלנו".

בתגובה לטענות שהשמיע שר החינוך בהצהרה לתקשורת הבוקר, טען נתניהו, "לא היה ראש ממשלה שהיה נתון ללחצים כאלו ועמד בהם. אם היה ראש ממשלה אחר או שהוא היה בורח מהמערכה או שהיינו רואים עקירת יישובים וויתורים על צרכי הביטחון החיוניים שלנו. אצלי זה לא קרא ואין צורך בפקחים ואין צורך בשומרים. יש צורך בעבודה משותפת ובאחדות משותפת".

אם לא די בכך, נתניהו הגיב לדברי בנט שעוררו סערה בשעות האחרונות. "חיילי צה״ל לא מפחדים מאף אחד", כתב רה"מ בחשבון הטוויטר שלו, באשר לטענת בנט כי חיילים חוששים מהפצ"ר יותר ממנהיג חמאס.

ראש הממשלה נתניהו אמר בחלק הסגור של סיעת הליכוד: "מצב הביטחון עכשיו מורכב. אנחנו בתוך מערכה, היא רחבה ולא הושלמה עדיין. היא כוללת מרחבים וזמנים. אני לא נכנס כרגע לפירוט של הזמן והמרחב. לא אגיד מתי נפעל ואיך נפעל".

בהתייחס לסבב ההסלמה האחרון ברצועת עזה, אמר ראש הממשלה: "בסבב האחרון קיימנו דיון בקבינט וכולם בלי יוצא מן הכלל אימצו את ההחלטה של כל גורמי הביטחון - אף היא פה אחד - להמתין עם השלב הבא. יש כוונות להמשך. אני לא רוצה לנדב מה אני מתכנן לעשות בקרוב, אבל חשוב לי להגיד לכם את זה כדי שתדעו את האמת מול הספינים ומול הרבה מאוד בריחה מאחריות. כולם בלי יוצא מן הכלל תמכו. הם לא רצו הצבעה בכלל".

בנימין נתניהו נפתלי בנט צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד