ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

תושב נגד ראש העיר: "אבוטבול דיבר נגדי בראיון"

דב ליפמן, מיוזמי הקמפיין נגד הקיצוניים בבית שמש, מאיים בתביעת דיבה על סך 127 אלף ש"ח נגד ראש העיר • לדבריו, אבוטבול אמר עליו: "קוץ שנלחם נגד כל בניין חרדי"

דב ליפמן בעצרת בבית שמש. צילום: אתר 'ויהי אור'
דב ליפמן בעצרת בבית שמש. צילום: אתר 'ויהי אור'

דב ליפמן, תושב בית שמש שעמד בראש הקמפיין נגד קיצוני העיר בתקופה האחרונה, מאיים לתבוע את ראש העיר, משה אבוטבול, על הוצאת דיבה בדברים שאמר לעיתונות המקומית.

אבוטבול העניק ראיון למגזין באנגלית המופץ בעיר בית שמש.

בין דבריו נשאל על ליפמן והתבטא: "הוא נלחם נגד כל בניין שמיועד לציבור החרדי". הוא הוסיף כי ליפמן היה "קוץ בעיר בית שמש במשך תקופה ארוכה".

במכתב איום ששלח ליפמן באמצעות משרד עורכי הדין אזולאי-אפיק-אטינגר ושות' נכתב כי יינקטו הליכים משפטיים נגד אבוטבול באם לא יתנצל על הדברים בפומבי בעקבות עוגמת הנפש שנגרמה לליפמן.

ליפמן, על פי המכתב, מתכנן להגיש תביעה על סך 127,000 שקל בשל הנזקים שלטענת עורכי הדין נגרמו לו.

בתגובה לדברים אמר דובר עיריית בית שמש, מתי רוזנצוויג בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "הטענה מופרכת מיסודה ואינה בגדר לשון הרע. דב ליפמן הוא פעיל פוליטי ידוע הכותב בעיתונות מדי שבוע מילים קשות ביותר ובהן דברים חמורים פי כמה נגד ראש העיר.

"מוטב לליפמן כי יטול קורה מבין עיניו לפני שיפעל לסתימת פיות. ליפמן המיתמם אף שכר לכאורה משרד יחסי ציבור הפועל נגד ראש העיר בשורה של נושאים. אגב, הפנייה לא התקבלה עדיין בעירייה והתקבלה ראשית בעיתונות - התנהלות המראה על דרכו והתנהלותו התקשורתית של ליפמן".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד