י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

רמי לוי ישווק סלולר ברשת המחשבים אייבורי

לרשת המחשבים 22 סניפים, מה שאמור להגדיל משמעותית את הפריסה של חברת הסלולר • אייבורי תהיה זכאית לתמורה על כל לקוח שתגייס • תחילת המכירה - תוך שבוע

  • י"ז טבת התשע"ב
רמי לוי
רמי לוי

חברת שיווק השקמה של רמי לוי הודיעה לבורסה כי חברת הסלולר, רמי לוי תקשורת, חתמה על הסכם חדש לפיו רשת אייבורי שנמצאת בשליטת פרימיום (פי. איי. אייץ'), תהיה משווקת של פעילות הסלולר החדשה. לרשת אייבורי 22 סניפים בפרישה ארצית, כך שמדובר למעשה בהכפלה הפריסה הקמעונית של רמי לוי תקשורת. עד כה, לקוחות שרצו לעבור לרשת הסלולר של לוי נאלצו להגיע לאחד מסניפי רשת הקמעונות של לוי.

כך נמסר בהודעה: "חברת אייבורי מחשבים תרשום לרמי לוי תקשורת לקוחות חדשים ותשווק עבור רמי לוי תקשורת את חבילת הסלולר, ותמכור את המוצרים שמציעה רמי לוי תקשורת ללקוחות".

אייבורי מחשבים היא חברה העוסקת ביבוא, שיווק ומכירה של מחשבים נייחים, ניידים, טלפונים ניידים, סמארטפונים, טאבלטים, אלקטרוניקה בידורית ושל אביזרי עזר וחומרה היקפית למחשבים ולאלקטרוניקה בידורית ויש לה 22 סניפים בפריסה ארצית. לפי ההודעה, "רמי לוי תקשורת כבר ביצעה התאמה של מערכות המחשב שלה וכ-20 נציגי המכירות של חברת אייבורי מחשבים כבר עברו הדרכה על מערכות המחשב של רמי לוי תקשורת ועתידים להתחיל לרשום לרמי לוי תקשורת לקוחות חדשים ולשווק ללקוחות את חבילת הסלולר בתוך שבעה ימים מחתימת ההסכם".

ההסכם הוא לתקופה של שישה חודשים, שלאחריה רשאי כל צד לסיים את ההסכם בהודעה מראש כפי שנקבעה בין הצדדים. מן ההודעה עולה כי אייבורי תהיה זכאית לתמורה בגין כל לקוח שתגייס בהתאם למנגנון שהוסכם בין הצדדים.

לפני מספר ימים הודיעה אייבורי כי תחל למכור בסניפיה גם מכשירי טלפון ביניהם אייפון, סמסונג, LG ונוקיה. כעת לקוח יוכל לקנות ברשת מכשיר טלפון ולרכוש בצמוד לו כרטיס SIM לרשת רמי לוי. לרמי לוי כבר 10,000 לקוחות בפעילות הסלולר.
רמי לוי סלולר נייד מחשבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד