י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
טרגדיה בלתי נתפסת

נפטרה באמצע שמחת הבר מצווה לבנה

הלב נקרע: בעוד הילד חיים פרדס בן ה-13 חוגג את שמחת הבר מצווה שלו, נפטרה אמו ע"ה בבית החולים, לאחר מחלה קשה וממארת | מה הורו גדולי ישראל?

נפטרה באמצע שמחת הבר מצווה לבנה
נר צילום: pixabay

טרגדיה קשה ומצמררת: אמש (שני) נפטרה בבית החולים שיבא בתל השומר, האישה הצעירה מרת שושנה פרדס ע"ה, לאחר המחלה הנוראה והיא בת 49 בפטירתה.

מדובר בטרגדיה קשה מאוד, שכן בזמן פטירתה, חגגו בני המשפחה את שמחת הבר מצווה לבנה הקטן, שנחוגה בשעה טובה ומוצלחת באולמי 'באר מרים' בבני ברק, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

השמחה שכל כך חיכו לה במשפחה - נמהלה ביגון קודר. ל'בחדרי חרדים' נודע, כי מי שנשאר עם האם המאושפזת בבית החולים - היה נציג 'עזר מציון' בתל השומר איש החסד הרב אלי ברונר, שראה במהלך הערב את המדדים צונחים והחל לומר עמה את פסוקי הייחוד, בעצה אחת בשאלה שהפנה לשר התורה הגר"ח קנייבסקי והגר"י זילברשטיין, הוחלט שלא להודיע למשפחה אלא לחכות לסיום הבר מצווה ואכן רק כשסיימו את השמחה הגיעו בני המשפחה להיפרד מאמם ע"ה. 

במקביל, בבר מצווה שהתקיימה ללא השתתפותה של האם כאמור, ארגן מבעוד מועד איש החסד הרב חונה דייטש, את בעלי המנגנים, יחיאל ליכטיגר, משה וינטרויב ולהקת הקוזקים, ששימחו את חתן הבר המצווה וכל המשפחה היקרה, ובעוד כל זה קורה, היא השיבה את נשמתה לבוראה.

לשמחה אף הגיעה הרבנית קולדצקי שתחי', בתו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, כשבידה ספר ששלח אביה הגדול לחתן השמחה, לאחר ששמע על המקרה הקשה. 

אחד ממכרי המשפחה מספר ל'בחדרי חרדים', כי הגב' פרדס ע"ה הייתה אישה צדקת, כל יום היא אמרה בבית החולים את כל ספר התהילים, תפילותיה היו לשם דבר והיא הייתה מתפללת על כל אחד ואחד. היא כל כך דאגה לבנה הצעיר שיהיה לו מוכן כל דבר לבר מצווה ושילדיה יגדלו לתורה ולמעשים טובים. 

היא הותירה אחריה דור ישרים מבורך, שישה ילדים, שמתוכם רק שלושה שזכתה להשיא. 

הלוויתה תצא היום בשעה 13:30 בצהריים מביתה ברחוב הושע 13 בבני ברק, לבית החיים סגולה בפתח תקווה, שם תיטמן למנוחת עולמים. 

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

הלוויה ברוך דיין האמת בר מצווה בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד