י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
טור כואב

חרדים בלינץ' תקשורתי נגד אריה דרעי // דעה

תראו כמה אסונות יש אצלינו בחברה החרדית, אלמנות ויתומים ללא הפסקה, יעידו שמים וארץ שמעולם לא ירדתי לחיי אדם באופן אישי. אחי החרדים והדתיים, שיודעים את חומרת העבירה בהלבנת פנים, אנא הפסיקו עם שפיכת דמו של דרעי | יענקי פרבר בטור כואב

חרדים בלינץ' תקשורתי נגד אריה דרעי // דעה
דרעי צילום: פלאש 90

היום פרסמה המשטרה את המלצותיה על חקירת השר דרעי, וההמלצות הן להעמידו לדין.

מיד החלו שונאי ומבקשי רעתו של דרעי לחגוג בקולניות עם הרבה שמחה לאיד, הם איחלו לדרעי מאסר עולם בלי חנינה, צינוק לכל החיים, ושאר איחולים שבימים קשים לא הייתי מאחל לאף אדם.

אין לי תלונות לחילונים שלא למדו פרקי אבות, ואין להם מושג מה התנאים והאמוראים מסרו לנו, הם לא שמעו על "המלבין פני חבירו ברבים", ולכן אין לי מהם ציפיות בנושא הזה.

אך לצערי, עתה גם אנשים חרדים, משתתפים בלינץ התקשורתי נגד השר דרעי, שמחים לאידו ורוקדים על דמו.

היום הריקוד על הדם של אריה דרעי עלה לדרגה הגבוהה ביותר. הרמב”ם בהלכות דעות כותב, "אע"פ שהמכלים את חבירו אינו לוקה עליו, עון גדול הוא, המלבין פני חבירו ברבים אין לו חלק לעולם הבא (אבות ג, טו). לפיכך, צריך אדם להזהר שלא לבייש חבירו ברבים, בין קטן בין גדול, ולא יקרא לו בשם שהוא בוש ממנו, ולא יספר לפניו דבר שהוא בוש ממנו".

כותב השורות

אריה דרעי ישב בעברו בכלא, הוא שילם את חובו לחברה, הוא חזר לזירה הפוליטית באופן חוקי לחלוטין, ואם זה מפריע למישהו הוא מוזמן לשנות את החוק.

אבל מה שקרה היום הוא עלבון לאנשים שקוראים לעצמם 'חרדים'. אנשים החלו לרקוד על הדם, נהנו לראות במפלתו של אדם שהציבור החרדי חייב לו הרבה מאד, וכל זה עושים אנשים עם איצטלא חרדית, כשבתפילה הם אומרים "אלוקי נצור לשוני מרע" ובסיום התפילה מפיצים את תמונת דרעי באופן משפיל ומבזה.

איזה חרדי מרשה לעצמו להלבין את פניו של יהודי? מי נתן לנו היתר לבזות יהודי? כולנו מכירים את הסיפור על "תמר ויהודה, ועל יוסף עם אחיו", הם סיכנו את חייהם כדי לא לבזות אחרים, כשהם צדקו. כאן יש חרדים לדבר השם, שלא רק שאין להם מושג בחקירה ובהמלצות המשטרה, לא יהיה להם שום תועלת מההלבנה, ובכל זאת בוחרים להשתתף בחינת על דרעי.

השתגעתם? מה באשר להלבנת פנים, שעל זה אמרו חז"ל, "נוח לו לאדם שיפיל עצמו לכבשן האש ואל ילבין פני חבירו ברבים", וגם "כל המלבין פני חבירו ברבים כאילו שופך דמים".

שיזכרו אותם אנשים שקוראים לעצמם חרדים, הקב"ה יושב בשמים ואוסף דמעות של לבבות שבורים, הילדים והנכדים של אריה דרעי מצטערים ושבורים כשהם רואים "חרדים" יורדים לחיי אביהם וסבם.

תראו כמה אסונות יש אצלינו בחברה החרדית, אלמנות ויתומים ללא הפסקה, יעידו שמים וארץ שמעולם לא ירדתי לחיי אדם באופן אישי, בטח שלא פרסמתי תמונות של אנשים שנעצרו ורקדתי על דמם. אחי החרדים והדתיים שיודעים את חומרת העבירה בהלבנת פנים, אנא הפסיקו עם שפיכת דמו של דרעי.

אריה דרעי המלצות המשטרה מאסר הלבנת פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד