י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
טרגדיה איומה

אביה דהן ז"ל בת ה-11 התמוטטה ונפטרה

ילדה בת אחת עשרה ששיחקה עם חברותיה בבית הספר 'בית יעקב' בתל ציון התמוטטה ונפטרה בבית החולים

אביה דהן ז"ל בת ה-11 התמוטטה ונפטרה
נר צילום: pixabay

טרגדיה קשה בשכונת תל ציון: אביה דהן, ילדה בת 11 שהתמוטטה בחצר בית הספר במהלך משחק, פונתה במצב אנוש לבית החולים הדסה הר הצופים, שם החזירה את נשמתה ליוצרה.

בסמוך לשעה 12:30 התקבל דיווח על ילדה שאיבדה את הכרתה במהלך משחק במתחם בית הספר לבנות "בית יעקב" השוכן ברחוב מקור ברוך בתל ציון, שכונת הרחבה חרדית של 'כוכב יעקב' בבנימין.

מהפרטים הראשונים עלה, כי תוך כדי משחק של הילדה עם חברותיה, היא איבדה את ההכרה ונפלה ארצה. כונני איחוד הצלה ומד"ר שהוזעקו למקום, ביצעו בה פעולות החייאה מתקדמות, במהלכן היא פונתה לבית החולים, שם הרופאים המשיכו להיאבק על חייה, אולם לצער בני המשפחה נאלצו לקבוע את מותה.

מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר: "ילדה בת 11 אשר התמוטטה היום בבית הספר בכוכב יעקב פונתה אל חדר המיון תוך כדי פעולות החייאה. צוות חדר המיון המשיך בפעולות החייאה ממושכות אך נאלץ לקבוע את מותה. אנו משתתפים בצער המשפחה".

מדוברות היישוב נמסר: "הנהלת הישוב מוכת הלם ותדהמה, מודיעה בצער רב על פטירתה באופן פתאומי של הילדה אביה דהן ז"ל, תלמידת בית הספר בית יעקב שנפלה בבית הספר ונפטרה כעבור שעה קלה בבית החולים".

"הנהלת הישוב משתתפת בצערם הגדול של משפחת דהן על אובדן בתם החביבה, צוות צח"י הישובי, עובדי שירותי הרווחה וצוות הנהלת בית הספר שוהים לצד המשפחה ומעניקים להם את כל הסיוע הנדרש בשעה קשה זו".

"רבני הישוב שליט"א קוראים לכל ציבור התושבים להתחזק במעשים טובים ולהגביר את האחדות ואהבת החינם בינינו, ולא ישמע עוד שוד ושבר בגבולנו".

ההלויה תתקיים הערב בשעה 22:30 מבית ההלוויות שמגר להר המנוחות.

תל ציון בית ספר בית יעקב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד