י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
כשבוע לפני חתונת בנו

בקשו רחמים: לוחם הטכנולוגיה במצב קשה

הרב שאול יצחק רבינוביץ', בן הרבי ממשכנות הרועים, אשר הינו מגדולי הלוחמים בפגעי הטכנולוגיה, שרוי בימים אלה במצב קשה מאוד, כאשר בעוד כשבוע צפוי בנו לעמוד תחת חופתו | רבי שאול יצחק בן רבקה

רבי שאול יצחק רבינוביץ. צילום: יהודה פרקוביץ
רבי שאול יצחק רבינוביץ. צילום: יהודה פרקוביץ

בקשו רחמים: הרה"צ רבי שאול יצחק רבינוביץ', רב בית המדרש 'משכנות הרועים' בקרית יואל מונרו ובנו של האדמו"ר ממשכנות הרועים, שרוי במצב קשה מאוד ומאושפז בבית החולים 'שערי  צדק' בירושלים. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הרב רבינוביץ' חלה בשנה האחרונה במחלה הקשה והגיע לישראל לחדשי החגים ולקראת חתונת בנו, בעקבות הידרדרות במצב מחלתו, הוא אושפז בבית החולים וזקוק לרחמי שמים מרובים, בבית מדרשו בקרית יואל וכן בבתי המדרש של 'משכנות הרועים' ברחבי הארץ מתקיימות תפילות לרפואתו.  

הרב התפרסם בשנים האחרונות, בזכות מלחמתו ללא פשרות בפגעי הטכנולוגיה המתקדמת, במהלך השנים האחרונות כיתת את רגליו ממקום למקום למסור דרשות כנגד הסכנות, לאחר שראה הידרדרות אצל אברכים צעירים שמחזיקים בכיסם מכשיר סמארטפון. הרב רבינוביץ' הי"ו, אף הגה ויזם את רעיון "כרטיסי השומרים" של הילדים, מה שכונה בשפת היידיש "שומרים קארטלעך", כשהמטרה היא להחדיר כבר מגיל צעיר את הסכנה הכרוכה ולהמאיס את המכשירים הללו על צעירי הצאן. 

בעוד כשבוע, תיערך אי"ה חתונת בנו בבני ברק, עם נינת האדמו"ר בעל ה"אריה שאג" מצאנז ז'מיגראד זצ"ל, בת לנכדו הרה"צ רבי יונה זאב וינברג. 

הציבור נקרא להתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים לרפואת רבי שאול יצחק בן רבקה, בתוך שאר חולי עמו ישראל. 

105093 תפילות קרית יואל כרטיסי השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד