י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
התיעוד שהפך ויראלי בעולם

בתו של הרב שכיכב בטלוויזיה: "לא מוזר"

ישראל אמנם לא ניצחה במשחק, אבל הוא הצליח להעסיק את כתבי הספורט מזווית אחרת, כאשר אחד האוהדים - רב חרדי שהיה שקוע בלימוד כשהוא מפספס את שני הגולים שהצליחה ישראל להכניס לסקוטים | בתו של הרב הסבירה ל'חדשות': "אנחנו רגילים לראות את אבא שלי ככה" • צפו בסיקור

בתו של הרב שכיכב בטלוויזיה: "לא מוזר"
הרב זאב לף לומד בזמן משחק בין ישראל לסקוטלנד צילום: צילום מסך

הרב שקידש שם שמים על מסכי הטלוויזיה והפך למפורסם, הגיע גם למהדורות החדשות בישראל. במהדורת 'שש עם' בהגשת סיון רהב-מאיר בחברת 'החדשות', התחקו אחר זהותו של הרב זאב לף, רב היישוב מתתיהו בישראל והגיעו עד לבתו וחתנו של הרב המתגוררים בסקוטלנד.

"ההורים שלי בדיוק הגיעו בימים האלה לבקר, הילדים שלי כל כך חיכו למשחק הזה, כל החברים שלהם הלכו", סיפרה בתו שרה רודנהיים ל'חדשות', "אז אבא שלי אמר 'אני אצטרף אליכם', כדי להיות עוד קצת עם הילדים".

מתוך התכנית 'שש עם' - ב'חדשות'

"פתאום אני מתחיל לקבל וואטסאפים מכל החברים שלי, תמונה של המשחק ואנחנו אומרים מה קורה?!", הוסיף הבעל יוסי רודנהיים - חתנו של הרב.

"אצלנו אנחנו רגילים לראות את אבא שלי ככה. זה אפילו לא היה מוזר לנו, אבא שלי לוקח את הגמרא שלו לכל מקום, אפילו לקניות בסופר, כל זמן שיש לו דקה פנויה הוא יושב ולומד", אמרה הבת לסיום.  

כזכור, הרב לף, נצפה על מסכי הטלוויזיה ברחבי העולם, שסיקרו משחק בין ישראל לסקוטלנד, כשהוא שקוע בלימוד בספר 'שב שמעתתא' - ספר העוסק בסוגיות הלכתיות סבוכות. תיעודים ממנו הפכו לויראליים ברשתות החברתיות.

הרב זאב לף סרטון ויראלי כדורגל לימוד תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד