ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
עד מתי

הפכנו לארץ אוכלת קציניה השופכת את דמם

אחרי שלוש וחצי שנים, נראה שהסיפור חוזר על עצמו, אם כי לא מאותן הסיבות | אבל המשותף לשני מקרים הוא "סיכול ממוקד" למועמדים שכבר הוכרזו כמפכ"לים כבר חלמו על החיים החדשים בתפקיד הרם ואז צצה לה איזו פרשייה מאובקת ששמרו אותה לעת מצוא ומסירה באחת את המועמד בבושת פנים ללא רחם | יענקי פרבר בטור נוקב

הפכנו לארץ אוכלת קציניה השופכת את דמם
כתב חדשות החוץ של 'בחדרי' יענקי פרבר

כולנו מכירים את מה שכתב מרטין נימלר "לא השמעתי את קולי".

תחילה הם באו ולקחו את הקומוניסטים ולא השמעתי את קולי, מפני שלא הייתי קומוניסט.

ואז הם באו ולקחו את הסוציאליסטים ולא השמעתי את קולי, מפני שלא הייתי סוציאליסט.

ואז הם באו ולקחו את חברי האיגוד המקצועי ולא השמעתי את קולי, מפני שלא הייתי חבר האיגוד המקצועי.

ואז הם באו ולקחו את היהודים ולא השמעתי את קולי, מפני שלא הייתי יהודי.

ואז הם באו ולקחו אותי, וכבר לא נותר אדם לדבר בעדי.

ארץ אוכלת קציניה, שופכת את דמם לקול צלילי החרבות.

אתמול (רביעי) התבשרנו שמישהו הצליח לסכל בצורה מקצועית טהורה, את מינויו של ניצב צ'יקו אדרי לתפקיד מפכ"ל המשטרה.

רועי ינובסקי פרסם ב'כאן 11', כי ‏הוועדה למינוי בכירים בודקת מידע חדש, על אודות התנהלות פסולה לכאורה של המפכ"ל המיועד צ'יקו אדרי, בעת שהיה מפקד מרחב ירקון.

עוד פרסם ינובסקי, ‏כי אדרי הודיע לשר לביטחון פנים גלעד ארדן, כי הוא מוכן לבדיקת פוליגרף. ‏מקורבי אדרי האשימו בשיחה עם 'כאן חדשות' כי "גורם בסביבת אלשיך ליבה את התלונות נגד אדרי. צ'יקו מעולם לא חשש מבדיקת פוליגרף. הכל רעשי רקע מיותרים".

עד כאן הכל נשמע סביר והגיוני, מפכ"ל חדש צריך להיבדק אם הוא ראוי לתפקיד הרם.

אבל אנשים שכחו, שלפני שלוש וחצי שנים סוכל מינויו של גל הירש לתפקיד מפכ"ל המשטרה, והוא עדיין בחקירות משטרה ומוגדר "חשוד בפלילים", חייו נפגעו מהסיכול הממוקד שנעשה לו והסוף עדיין לא מסתמן. הוא נחקר רק פעמיים בשלוש וחצי שנים, בפעם האחרונה לפני שנתיים.

לפני חודשיים נסגר תיק אחד נגדו מחוסר אשמה והתיק השני עדיין מתנהל, כשכל המעורבים בתיק ממדינות אחרות יצאו זכאים. עסקיו נפגעו קשות, כל מי שמחפש מידע עליו בגוגל לפני ביצוע עסקה, מגלה שהוא "מושחת וחשוד בפלילים".

הרי לפני שמונה למפכ"ל לא חקרו אותו. יד זדונית סיכלה את מועמדותו לתפקיד המפכ"ל ומאז חייו של גיבור ישראל הפכו לגיהנום, את כל הפנסיה שלו הוא נאלץ להוציא על הגנה משפטית.

אנחנו לא מדברים על ראש מאפיה, אנחנו מדברים על תת אלוף במילואים שלחם במלחמות ישראל והוביל כוחות מול אויבנו, כדי להגן על אזרחינו, וסיים כשהוא עם 59% נכות.

יצאנו אני וחברי להפגין למענו של הירש, צעקנו מעל כל במה אפשרית שגל הירש הינו חף מפשע והוא עובר עינוי דין, אך למעט מספר עיתונאים ואתרי חדשות, כולם התעלמו מאיתנו, צעקנו וזעקנו מכאב על הפשע ועל הרוע הבלתי נסבל שנעשה לגל הירש, אבל כמעט כולם שתקו.

זעקנו שזה סיכול ממוקד, לא שמעו לנו, אמרנו שזה יקרה שוב, לא התייחסו אלינו, והנה זה קרה שוב. ארץ אוכלת קציניה.

בהתחלה כולם במשטרה שתקו על הסיכול של גל הירש, הם אמרו "זה לא נוגע אלינו", כי גל הירש לא בא משורות המשטרה אלא מהצבא. אבל עכשיו זה הגיע לתוך הבית שלהם - שכן המועמד הנוכחי צ'יקו אדרי, צמח בתוך משטרת ישראל והוא "אחד משלהם", אלא שכעת הוא מוצא את עצמו לבד, כי לא נשאר מי שילחם עבורו.

כמה שזה נשמע עצוב, נראה שמינויו לא ייצא אל הפועל. כך לפחות ניתן ללמוד מציוץ שפרסם כתב המשפט של חברת 'החדשות' גיא פלג: "צריך להודות. אלשיך ניצח. סוכל מינוי אדרי למפכ"ל".

צ'יקו אדרי סיכול מפכ"ל המשטרה גל הירש רוני אלשיך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד