י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

פסטיבל האורות של 'חדד כסף טהור'

אחרי שהתלהבנו משפע הסופגניות, חנוכיות כסף טהור מוכיחות מי באמת כוכבות החג • מבריקות, מהודרות ומעוצבות, על אדן החלון

פסטיבל האורות של 'חדד כסף טהור'
חנוכיות כסף טהור צילום: דורון סהר

חנוכה על כל משמעותיו הוא החג של כולם, ילדים ומבוגרים, דתיים וחילוניים. כי אין בית ישראלי שלא חוגג את חנוכה: מארח בנר הראשון ומתארח בנר שלישי, מטגן לביבות ומגיש סופגניות.

כי אם בעבר חנוכה היה עוד חג שמצוין בשנה, היום הוא זכה לתדמית של חג האורות והאירוח. ואיך אפשר לארח בלי להשקיע קודם כל בלב החג - בחנוכייה מעוצבת ומרשימה? ולמרות שמשתמשים בחנוכייה רק בחנוכה, אין בית שלא דואג להתהדר בחנוכייה מעוצבת, יוקרתית ומרשימה כשהוא מציג אותה במופגן כאלמנט מעוצב ומרהיב בוויטרינה בסלון.

רשת 'חדד כסף טהור', בין ענקיות כלי הכסף הטהור בארץ ובעולם, משיקה לרגל חנוכה מבחר עצום של חנוכיות מכסף טהור בעבודת יד ובמלאכת מחשבת. לרגל החג מציעה החברה מבצעים על חנוכיות כסף ובנוסף הטבות בלעדות לחברי מועדון 925Club כמו מתנה בקניה מעל אלף שקלים.

חנוכיית כסף טהור- קרדיט: דורון סהר

חנוכיות הכסף של חדד כסף טהור מעוצבות בעבודת יד במגוון ענק של גימורים ועיטורים: בין המינימליסטי והנקי לאומנותי עם תבליטים אוריינטליים או פרחוניים, עם ריקועים מסורתיים, קווים מעוגלים, פיתוחי יהלום מבריקים, בהשראת חלב נרות או עם תבליטים מרשימים של הכותל הקדוש, חנוכיות ענק מעל מטר גובה ועד חנוכיות שולחן נמוכות. לחנוכיית כסף טהור יש ערך סנטימנטלי ומרגש, כשהיא עוברת מדור לדור ונשמרת בקנאות במשך שנים. היא מספרת סיפור נוסטלגי, מהווה תזכורת חיה לטקסים משפחתיים והיא הרבה יותר מפריט מעוצב לחג.

חנוכייה מכסף טהור מהווה פריט מיוחד ויוקרתי שישמש את בני המשפחה לשנים רבות ולכן בעת הרכישה מומלץ לוודא כי החנוכייה מוטבעת עם חותמת האיכות 925SilverSterling, כפי שחברת חדד כסף טהור הוותיקה הפועלת זה למעלה מ- 50 שנה בייצור כחול לבן מטביעה בתחתית כל חנוכיית כסף טהור ומציעה אותה עם אחריות לכל החיים.

בנוסף, מציעה הרשת פתרון אטרקטיבי של חנוכיות 'מורשת' בציפוי שכבה עבה של כסף טהור במחירים נגישים מסדרת מורשת, פרי פיתוחה הבלעדי של 'חדד כסף טהור'. על גבי החנוכיות שמוצעות עם אחריות לכל החיים, ניתן לחרוט הקדשה אישית.

החנוכייה עבור רובנו מסמלת את ערך המשפחתיות ומאירה את הרגע בו כל בני משפחתנו עוצרים לרגע מטרדות היום, וניצבים יחדיו לצד החנוכייה, להדליק, לברך, לשיר ולהתרגש. ולאחר שהחנוכייה תדלוק בימי החג לצד החלון, היא תהווה תכשיט עיצובי יוקרתי המוצג לראווה בחלל הבית.

חדד כסף טהור 

האחים חדד כלי כסף חנוכה כד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד