י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"מדובר פה באח שלי"

הרבי כינס אסיפה ומחה על הפגיעה באחיו

לאחר שילדים ובחורים לעגו לאדמו"ר מויז'ניץ הצעיר, בעת יציאתו משמחת חתונה שנחגגה בבית המדרש הגדול של אחיו, מחה הרבי על הפגיעה בכבודו באסיפה מיוחדת שכינס הבוקר בביתו: "אני מוחה על כבודו של אחי, זה עבירות שבין אדם לחבירו, מדובר פה באח שלי! בנו של אבי הקדוש", אמר

הרבי כינס אסיפה ומחה על הפגיעה באחיו
האדמו"רים מויז'ניץ בחתונה לנכדת גיסם ראש הישיבה צילום: באדיבות המצלם

האדמו"ר מויז'ניץ קרא הבוקר (חמישי) במפתיע, לאחר תפילת שחרית, לכלל המחנכים בתלמוד תורה וכן לראשי הישיבות בשיכון ויז'ניץ לביתו לאסיפה בהולה באופן מיידי.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הרבי שיצא אל הנאספים, מחה נחרצות על הפגיעה באחיו - האדמו"ר הצעיר. "שמעתי שאמש ביציאת אחי האדמו"ר שליט"א מהחתונה בביהמ"ד הגדול, העיזו כמה ילדים ובחורים להתנהג בצורה שאינה ראויה, דעו לכם שאיני מוכן בשום פנים ואופן לקבל כאלה דברים ואפעל ככל יכולתי להוקיע דברים כאלה ממחננו".

הרבי הוסיף ואמר, "אני מוחה על כבודו של אחי, זה עבירות שבין אדם לחברו, מדובר פה באח שלי! בנו של אבי הק' ולא אקבל התנהגות מעין זאת לכל יהודי באשר הוא ובפרט לא לאחי. הנני מוחה בפניכם על הנעשה אתמול. והנני מבקש שתעבירו את זה לכלל התלמידים בכל הארץ ובכל ריכוזי ויז'ניץ".

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי מחאת האדמו"ר הגיעה, לאחר שאמש (רביעי) בצאת האדמו"ר מויז'ניץ-מרכז משמחת החתונה שהתקיימה בבית המדרש הגדול לנכדת ראש הישיבה הגר"מ ארנסטר, לעגו לו ילדים ובחורים במילות גנאי שצעקו לעברו. פרטי המקרה הובאו לידיעת הרבי שלא השתהה זמן רב ומיד למחרת יצא חוצץ נגד המעשה המביש.

הרבי מויז'ניץ מחאה מרכז חסידי ויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד