י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

יתומת הפיגוע נישאה במעמד מרגש: ״תשובה ניצחת״

חופה מרגשת ליתומה שאביה נרצח בפיגוע בשוק בנתניה לפני שש-עשרה שנים • תמונת האב הנרצח הוצבה בחופה • שליח חב״ד שערך את החופה: ״בחופה הזו אני מתרגש במיוחד״

יתומת הפיגוע נישאה במעמד מרגש: ״תשובה ניצחת״
החופה צילום: באדיבות צעירי חב״ד

ביום ראשון אחר הצהריים, ח' בסיוון תשס"ב, פוצץ מחבל מתאבד את מטען החבלה שנשא עמו בתוך קהל הקונים בשוק של נתניה. שני אנשים נרצחו במקום. הי״ד.

ארקדי, שבדרכו מעבודתו לביתו החליט לעצור לקניות בשוק, נפצע קשה. הוא הועבר לבית הרפואה, שם נפטר כעבור שעות אחדות.

ארקדי הי״ד עלה מאודסה עם רעייתו, ויקטוריה, ובתם שולמית. בארץ נולדה הבת השנייה – רנת. המשפחה התגוררה בנתניה. ארקדי עבד כטבח הראשי בבית המלון "פארק" הסמוך לחוף הים בנתניה, והיה אדם חם ולבבי, מסור למשפחתו בכל מאודו ומקצוען בעל שם בתחומו.

בליל הסדר תשס"ב ניצל ארקדי באורח נס מפיגוע התופת שאירע במלון, אירוע בו נרצחו 30 איש ונפצעו למעלה ממאה. ארקדי שהה אז בחדר רחוק דיו ממקום הפיצוץ, הוא לא נפגע וחש מייד לעזור בפינוי הפצועים. אך כאמור, כחודשיים לאחר מכן נרצח בפיגוע בשוק נתניה.

בימים אלו סגרו מעגל מרגש כאשר השליח הרב מנחם קוטנר, מנהל הפעילות עם משפחות נפגעות טרור מטעם צעירי חב״ד, הוזמן על ידי המשפחה לערוך את חופת בתם יתומת הפיגוע.

מתוך דבריו המרגשים של השליח לנפגעי הטרור ורב עורך חופות הרב מנחם קוטנר:
"בחופה הזאת אני מתרגש במיוחד. כולנו רואים כאן תחת החופה את תמונתו של ארקדי ז"ל. ואני חייב לשתף אתכם לרגע במשהו אישי.

״את הכלה רינת פגשתי לראשונה כשהיא הייתה בגיל שמונה. היה זה לפני כשש עשרה שנה, הגעתי לבית משפחת ויזלמן כשליח חב"ד לנחם את המשפחה על הירצחו של האבא ארקדי הי"ד בפיגוע בשוק נתניה. היה זה חודשיים לאחר שחייו ניצלו מהפיגוע הנורא בליל הסדר במלון פארק בנתניה בו שהה בתפקידו כשף המלון.

״הגעתי עם משלחת חב"ד לשבעה, פגשתי את האימא ויקטוריה ושתי בנות קטנות שולמית הגדולה יותר ורנת הילדה הקטנה".

״מאז, עברו השנים והילדות הקטנות גדלו. וברוך השם שהגענו היום לחופה המרגשת הזאת של בניית חיים חדשים במשפח"ה.

״אני בטוח שהמעמד הזה של החופה היא תשובה ניצחת לאויבנו וגורמת נחת רוח גדול לאבא ובודאי שנשמתו הקדושה משתתפת עימנו בשמחה היום ומרעיפה שפע של ברכה והצלחה על החתן והכלה שגב ורנת ועל כל המשפחה כולה. אמן ואמן".

חב"ד חופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד