י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בתום הבחירות הסוערות

דרעי קורא לאשכנזים: "בואו נעבוד יחד". צפו

אחרי מערכת בחירות סוערת, בה יצאו דרעי וגפני כשידם על העליונה, מגלה יו"ר ש"ס אחריות וקורא הערב בפומבי לחבריו, לשים את המשקעים בצד ולשוב לעבוד יחד • צפו

אריה דרעי בנאומו בכינוס. צילום: יעקב כהן
אריה דרעי בנאומו בכינוס. צילום: יעקב כהן

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, קורא הערב (מוצאי שבת), לראשי הסיעות החרדיות, לשוב ולשתף פעולה לקראת המשך כינונה של הממשלה, שבראש סדר יומה - חוק הגיוס.

בתיעוד וידאו שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', מנאום שנשא אמש (מוצ"ש) השר דרעי בכנס ארצי לנציגי ש"ס, הוא נראה אומר כי "ההצלחה הגדולה של הקדנציה האחרונה בכנסת, נבעה אך ורק מהאחדות הנפלאה ששררה ביני לבין ראשי יהדות התורה הרב משה גפני והרב יעקב ליצמן".

לדבריו, "אני לא זוכר שאי פעם עבדו כך הנציגים החרדיים בכנסת בשיתוף פעולה הדוק. אף אחד לא הצליח להכניס טריז בינינו וזה היה סוד ההצלחה".

"לצערי, האחדות הזו התערערה מעט ואולי אף הרבה בבחירות לרשויות המקומיות, אנחנו אחרי זה. שכחתי הכל", אמר דרעי בהקשר למערכת הבחירות החולפת, תוך שהוא קורא לחבריו, "אני קורא לכולם גם לשכוח הכל ולרוץ קדימה בכוחות משותפים, אין לנו את הפריבילגיה להמשיך אחרת".

דרעי התייחס לאתגרים העולים על הפרק ובראשם חוק הגיוס, תוך שהוא אומר כי, "האחריות שלנו כלפי ילדינו, כלפי עולם התורה מחייבת אותנו לחזור וללכת יד ביד הלאה".

אריה דרעי יעקב ליצמן משה גפני חוק הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד