י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עושה שלום?

לראשונה מאז הבחירות: ליצמן ודרעי ביחד

בחלוף מערכת הבחירות המוניציפליות במהלכן הגיעו היחסים בין דרעי וליצמן לשפל, נצפו השניים מקיימים שיחה ערה במליאת הכנסת • בפנים: מה דיברו ראשי המפלגות החרדיות?

לראשונה מאז הבחירות: ליצמן ודרעי ביחד
ליצמן ודרעי צילום: בחדרי חרדים

 

לראשונה מאז מערכת הבחירות הסוערות ברשויות המקומיות, סגן השר יעקב ליצמן שוחח עם השר אריה דרעי במליאת הכנסת.

מתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראים השניים משוחחים לדקות ארוכות במליאת הכנסת, כאשר בשיחה עלו נושאי היום, בהם חוק הגיוס והרכבת הקואליציה בחיפה, שם נשארו 'אגודה' וש"ס מחוץ לקואליציה.

כזכור, היחסים בין ליצמן לדרעי עלו על שרטון במהלך מערכת הבחירות החולפת, בשל העובדה כי השר אריה דרעי סירב לתמוך במועמדותו של יוסי דייטש לראשות העיר ירושלים.

בשיא המאבק, נועד סגן השר יעקב ליצמן עם יריבו הפוליטי של דרעי - השר לשעבר אלי ישי, והשניים שיתפו פעולה במספר מוקדים ברחבי הארץ ואף סיירו יחד בתל אביב.

קודם המאבק, שיתפו ליצמן ודרעי פעולה במאבקים בממשלה, ואף הלכו כגוש לראש הממשלה בנושאים החרדיים, בהם חוק המרכולים ומשברי השבת החולפים.

השיחה בין ליצמן לדרעי, מגיעה בהמשך לשיחה של ליצמן עם חה"כ גפני, שפורסמה בשבוע שעבר ב'בחדרי חרדים', וזאת במסגרת איחוי הקרעים בין הסיעות.

מי שסופג מכה קשה מהמלך של ליצמן, הוא סגה"ש מאיר פרוש, שיצא לברית פוליטית מוניציפלית עם עם סגה"ש ליצמן ושרוי ביחסים עכורים עם השר דרעי ויו"ר ועדת הכספים גפני.

אריה דרעי יעקב ליצמן פגישת פיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד