י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התייעצויות ביטחונית ומקצועיות

שר הביטחון נועד עם בני גנץ - עם מי לא?

ראש הממשלה נכנס ברצינות רבה למשרד הביטחון, הוא מבקר בבסיסים ובוחן מקרוב תרגילים צבאיים, והבוקר נחשף כי הוא גם נוטל עצה מן הזקנים - ממי שכיהנו בעבר בתפקידים הבכירים בצה"ל כשרי ביטחון וכרמטכ"לים

שר הביטחון נועד עם בני גנץ - עם מי לא?
נתניהו כראש ממשלה עם בני גנץ כרמטכ"ל צילום: אדי ישראל, פלאש 90

לאחר שנכנס לפני כשבועיים לתפקידו כשר הביטחון, במקומו של אביגדור ליברמן שפרש במפתיע מהממשלה, בנימין נתניהו נועד עם הרמטכ"לים לשעבר.

על פי הפרסום באתר 'וואלה', נתניהו נועד בימים האחרונים עם הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, ששמו עולה לאחרונה לכותרות, כמי שעשוי להיכנס לפוליטיקה, כאשר בסקרים האחרונים הוא מוצג כהפתעת הבחירות.

בלשכת ראש הממשלה מיהרו לפזר את השמועות והפרשנויות השונות והבהירו, כי "עם כניסתו לתפקיד שר הביטחון, ראש הממשלה מקיים התייעצויות ביטחוניות ומקצועיות עם שרי ביטחון ורמטכ"לים לשעבר. ראש הממשלה נפגש עם עמיר פרץ, משה ארנס, בני גנץ וייפגש בימים הקרובים גם עם שאול מופז וגבי אשכנזי. המזכיר הצבאי של ראש הממשלה נוכח בכל הישיבות".

נציין, כי על פי הפרסום של 'החדשות', למרות התייעצויות עם הרמטכ"לים בדימוס, נתניהו פוסח על שניהם מהם שעדיין בין החיים בשל יריבות ואיבה קשה השוררת בינו לבינם. מדובר ברמטכ"לים ושרי הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון ואהוד ברק, שתוקפים ומבקרים בחריפות השכם והערב אותו אישית ואת פעולות ממשלתו.

בני גנץ בנימין נתניהו שר הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד