י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מחדל?

מצלמה נסתרת תיעדה את בית ראש השב"כ

אחד האישים הכי בכירים ומאובטחים במדינה, היה תחת מעקב של מצלמה נסתרת שהתקין אזרח מן השורה בפתח ביתו לאור יום | המתקין זומן לחקירה, ואילו המזמין הוזהר טלפונית | המשטרה: "אין בכוונתנו להתייחס"

מצלמה נסתרת תיעדה את בית ראש השב"כ
נדב ארגמן צילום: פלאש 90

אירוע חריג: גורם אזרחי הצליח להתקרב לסביבת ביתו של ראש השב"כ נדב ארגמן, לאור יום, ולהתקין על גבי עמוד תאורה ברחוב שבו הוא מתגורר מצלמה נסתרת. כך נחשף הבוקר (חמישי) ב'ידיעות אחרונות'.

על פי הדיווח של יורם ירקוני, אותו גורם, התקין את המצלמה שתיעדה את המתרחש מול הבית ובכניסה אליו, ואת הרחוב, שטח ציבורי. במשך כמה ימים, אותה מצלמה תיעדה את המתרחש בכניסה לחצר הבית של נדב ארגמן - ללא כל הפרעה.

רק לאחר מספר ימים, היחידה לאבטחת אישים חשפה את המצלמה, וזו הוסרה מיידית. הגורם האזרחי שהתקין אותה, התייצב בפני חוקרי יחידת להב 433 לאחר שזומן, אך לדבריו לא מדובר בניסיון לפגוע בביטחון המדינה אלא בפעולה שהוזמנה אצלו על רקע אזרחי.

ב'ידיעות' דווח כי גם מי שהזמין את התקנת המצלמה, קיבל שיחת טלפון מחוקר להב 433, והוזהר, אך זה לא זומן לחקירה. המתקין, לא נחקר תחת אזהרה ואינו חשוד בדבר. עם זאת, בקשתו לקבל את המצלמה נענתה בסירוב.

"לשב"כ היה ברור מהרגע שבו נחשפה המצלמה, מיהו הגורם העומד מאחורי הצבתה" דווח ב'ידיעות אחרונות', "ובשום שלב לא היה קיים חשש שמדובר בפעולה של גורם עוין". בשב"כ סירבו להתייחס. מהמשטרה נמסר: "אין בכוונתנו להתייחס לנושא, ואין בכך להסיק דבר".

מצלמה נסתרת מצלמת אבטחה נדב ארגמן אבטחת אישים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד