י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חורף: מנגל באירוע? וזה לא הכל

מטריות במתנה, בר מנגל להכנה במקום, חניה מקורה ונקיה • אלו חלק מהכלים והגימיקים שתוכלו להשתמש בהם באירועי חורף • תתפלאו, אירועים בחורף לא פחות אטרקטיביים מאירועים בקיץ, אולי אפילו יותר

חורף: מנגל באירוע? וזה לא הכל
אירועים בשריים צילום: pixsabay

השמיים מתקדרים, מזג האוויר מתחיל להתקרר וכולנו שולפים את המעילים והסוודרים מהמדפים העליונים של הארון. לא בדיוק מזג אוויר אידיאלי לערוך אירוע, אתם אומרים? אנחנו אומרים – ההיפך! הכי כיף לאורחים שלכם וגם לכם להגיע לאירוע כשאתם קלילים, ולא מיוזעים אחרי כל ביס או ריקוד. אז אם יש לכם אירוע שנופל בדיוק בעונה החורפית (הרשו לנו להכניס פה גיחוך קל... חורף בישראל נקרא סתיו בכל מקום אחר) – פשוט תתאימו את עצמכם לעונה, ותרימו אירוע חורפי מהמם. איך? בקלות:

הטיפ הראשון הוא לפנות לחברת קייטרינג מהאזור הנכון כזאת שיכולה בקלות לספק את כל הציוד הנדרש לאירועי חורף. למשל אם האירוע שלכם הוא באזור הצפון, חשוב לפנות לחברת קייטרינג באזור הצפון שתוכל בקלות להביא ביחד עם צוות המטבח שלה גם ציוד חימום, חיפוי והובלה גם אם האירוע מתקיים בתנאי מזג אוויר קשים.

הבטיחו מראש שהמבנה אטום לרטיבות

אתם יכולים להגיש לאורחים שלכם את האוכל הכי טעים ומושקע, להשמיע להם מוזיקה מהממת ומשובחת – אבל אם יירד עליהם גשם מהתקרה הם יהיו אומללים ויברחו מהאירוע שלכם. לא משנה איפה אתם מתכננים לקיים את האירוע שלכם, בבית, בגינה הפרטית או במרפסת, באולם אירועים או אפילו במתנ"ס – וודאו שיש איטום מוחלט למבנה בו יתקיים האירוע. בנוסף, הבטיחו שהגינה הצמודה לאולם האירועים תהיה זמינה עבורכם, במידה וייצא לכם יום שמשי נאה.

וודאו שהחנייה לא מוצפת מים, ושהאורחים שלכם יכולים לצעוד בשביל הגישה
התשתיות בארץ לא מצטיינות, בלשון המעטה, בשמירה על פני קרקע יציבים. זאת הסיבה שבכל חורף אנו עדים להצפות גדולות בכל רחבי הארץ. לפני האירוע שלכם עליכם לוודא שגם לאחר גשם חזק החנייה של אולם השמחות בו בחרתם לחגוג (או החנייה הפרטית שלכם, במידה והאירוע נחגג בבית) אינו מוצף ועולה על גדותיו.

איך בודקים? מגיעים פיזית ורואים בעצמכם מה מצבו של מגרש החנייה. אם הוא מוצף, עליכם לדרוש חניה חלופית ואם זה לא אפשרי, לשנות את מיקום האירוע. אם האורחים שלכם לא יוכלו להחנות את רכבם בקרבת מקום, הם עלולים פשוט להסתלק משם. כמו כן עליכם לשמור ששביל הגישה לאולם עצמו לא יהיה מוצף, כדי שלא תקבלו אורחים ממורמרים ורטובים עד המותניים.

 

לכו על תפריט בשרי
בחורף אנשים נוטים להזמין בד"כ מגשי אירוח לאירועים, אבל דווקא בחורף התפריטים הקלילים פחות מתאימים. אנשים מגיעים לאירוע עם תיאבון בריא ויכולת לעכל אוכל כבד יותר. הם גם מצפים לאוכל מנחם וחם, וסלט בטח לא יספק להם את זה. מגשי אירוח בשריים יכולים להיות פתיח נפלא לארוחה טובה של בשר על האש.

כן, גם בחורף אפשר ליהנות מקייטרינג של מנגליסטים שמגיעים לאירוע שלכם וצולים עבור האורחים שלכם ולמול עיניהם, בשר משובח, טרי ועסיסי על גחלים. אנשים משוגעים על סוג זה של קייטרינג, שכן כמעט כולם אוהבים לאכול בשר על האש, והכנה כזו מול העיניים של האורחים מאפשרת להם לבחור את מידת העשייה, את סוג הבשר וכמובן את ההוכחה שהבשר טרי והוכן עבורם ברגע זה.

הכינו מלאי גדול יותר של משקאות חמים
בקיץ, רוב האנשים בוחרים ללגום קפה אחרי הארוחה, ומעטים בוחרים לשתות תה. בחורף, אנשים רבים מבקשים כוס תה מהבילה עם נענע טרייה אחרי הארוחה הבשרית הטובה, תה צמחים על סוגיו הרבים וגם משקאות חמים כמו סיידר חם, סנגרייה ועוד. התייעצו עם צוות הקייטרינג והכינו מגוון גדול ומפתה של משקאות חורף כיפיים.

הכינו מקום למעילים, מטריות וכל מה שרטוב ומרטיב
אם אנשים מגיעים רטובים מהגשם, הם לא יכולים להניח את המעיל על גב מסעד הכסא כי אז הם ימשיכו להירטב ממנו. הכינו מראש מקום לפריטים רטובים – דליים דקורטיביים למטריות, קולבים למעילים, וכו'.

הכינו מראש כמות מסוימת של מטריות כמתנה
אנשים אוהבים מחוות, של לומר, מתנות. רעיון נחמש שעובד תמיד הוא להציב ביציאה מהאולם עמדות של מטריות במתנה לאורחים. אתם יכולים לבקש שמישהו מהצוות המארח יחלק אותם לאורחים בצאתם החוצה, או למצוא פתרון אחר.

חורף אירוע ארגון מזג אויר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד