י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אש בין 'דגל' לש"ס

מאחורי הקלעים בקרב על התיק הנכסף

למרות הברית בין סיעות ש"ס ו'דגל', חילוקי הדעות סביב תיק החינוך - הולכים ומחריפים • כל הפרטים על המשבר שמאיים על קואליציית ראש העיר הנבחר

מאחורי הקלעים בקרב על התיק הנכסף
פלאש 90

אין רגע דל: שבוע לאחר שפתח באופן מעשי את המו"מ לקואליציה העירונית, ראש העיר הנבחר משה ליאון וצוות המו"מ מתקשים להמשיך את הדיונים עם הסיעות השונות, בעקבות הקרב המתנהל בין ש"ס ו'דגל התורה' סביב תיק החינוך החרדי.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשלב זה שתי הסיעות מתעקשות על תיק החינוך כתנאי לשותפות קואליציונית, כאשר ב'דגל התורה' מצדדים בסיכום קודם שיש להם עם ראש העיר ליאון.

בתחילת השבוע נועד רבה של 'דגל התורה' בירושלים הגר"ב סולובייצ'יק עם יו"ר תנועת ש"ס השר אריה דרעי בכדי למצוא פתרון מוסכם במשבר התיק הנחשק.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי למרות שהשיחה התנהלה ברוח טובה, עדיין לא נמצא פתרון שיוביל לסיום המחלוקת. יצויין, כי השניים הסכימו לשמוע על פשרות שיספקו את הצדדים.

בין שלל הפתרונות עולה אופציה לפצל את התיק לשניים כאשר אחת מהסיעות תחזיק במחלקת הרשאות בנייה והסיעה הנוספת תחזיק ביתר התיק וכפיצוי היא תקבל מועמד מטעמה שינהל את אגף החינוך החרדי.

כמו"כ נודע ל'בחדרי חרדים' כי בשל הקרב בין 'דגל התורה' וש"ס, שכזכור הביאו לניצחונו של ליאון - המו"מ בין יתר הסיעות בירושלים לא מתקדם עד למציאת פתרון ראוי.

יצוין, כי לאחר שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' על ישיבת מו"מ ראשונה בין 'אגודת ישראל' לצוות של ליאון בסוף השבוע החולף - נמצאים הצדדים בנתק מוחלט כאשר ב'אגודת ישראל' מתעקשים על תיק תכנון ובנייה.

במטה משה ליאון סירבו להגיב.

חינוך ירושלים משה ליאון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד