י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בדיחה או פליטת פה?

הח"כים מזועזעים: "אסור להתנכל לאנשים, גם אם הם עצניקים"

דבריו של יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני לראש העיר פתח תקווה, על כך שיכוון את פגיעתו בציבור החרדי כלפי אנשי 'הפלג הירושלמי', מעוררים סערה ברשתות החברתיות | חברי כנסת מימין ומשמאל פרסמו הודעות גינוי לדברי גפני: "אסור להתנכל לאנשים בשל השתייכות או אמונה"

הח"כים מזועזעים: "אסור להתנכל לאנשים, גם אם הם עצניקים"
גפני וגרינברג צילום: מתוך הוידאו

דבריו של חה"כ משה גפני שפורסמו ב'בחדרי חרדים', מעוררים סערה ברשתות החברתיות ומביא את חברי הכנסת מימין ומשמאל לתקוף את ההתבטאות של יו"ר 'דגל התורה'.

חה"כ בצלאל סמוטריץ' הביא את דבריו של חה"כ משה גפני שפורסמו ב'בחדרי חרדים' וכתב, "‏רוצה להאמין שגפני לא התכוון. אם כן זה חמור מאוד".

לדברי סמוטריץ', "אסור להפלות שום חרדי ולא משנה אם הוא חסיד או ליטאי, מזרם כזה או זרם אחר. שמח על תגובת ראש העיר החדש שהעמיד את גפני על טעותו".

גם חבר כנסת מהצד השמאלי של המפה הגיב לתיעוד, חה"כ מוסי רז (מרץ) הגיב לדברי חה"כ גפני וכתב: "‏על ראש העירייה לפעול למען כל תושבי העיר, חילונים וחרדים, מכל הזרמים ואל לו לפגוע באיש".

חה"כ דב חנין (הרשימה המשותפת) הגיב אף הוא לחה"כ גפני ומסר ל'בחדרי חרדים' כי: "אפילו לא ״בצחוק״ ולא בקריצה: אסור להתנכל לאנשים בשל השתייכות או אמונה. לפגוע בחרדים זה פסול. לכל החרדים, גם אם הם חסידים או עצניקים".

משה גפני סערה פתח תקווה הפלג הירושלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד