י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
קמחא דחנוכה

שרשרת של חסד במשען לחולה

חודש כסלו בארגון 'משען לחולה ממלכת החסד בארה"ק', הוא מהחודשים העמוסים בפעילות למען נצרכים, נזקקים וחולים שבו התקיימה חלוקת חסד במסגרת אגף 'קמחא דחנוכה' בירושלים ובית שמש לכ- 3,000 משפחות ברוכות ילדים, כל זאת לקראת ימי החנוכה, ובקרוב בעז"ה להתרחב לערים ביתר עילית, מודיעין עילית ואלעד.

שרשרת של חסד במשען לחולה
חלוקת קמחא דחנוכה במשען לחולה צילום: באדיבות המצלם

חודש כסלו בארגון 'משען לחולה ממלכת החסד בארה"ק', הוא מהחודשים העמוסים בפעילות למען נצרכים, נזקקים וחולים, ללא הפסקה. במשך החודש, התקיימה חלוקת חסד במסגרת אגף 'קמחא דחנוכה' בירושלים ובית שמש, עבור 3,000 משפחות ברוכות ילדים בלע"ה, ששעתם דחוקה, ותורתם אמונתם.

החלוקה כללה סלי מצרכים במחירים מסובסדים מתחת למחירי הקרן אשר כללו שפע של בשר ודגים, מגוון פירות וירקות, קמח וביצים, סוכר ועוד פריטים רבים, הכל בדרך כבוד כמסורת 'ממלכת החסד'. לרגל חג החנוכה, התקיימה במקום גם חלוקת שמן ונרות, במחירים מוזלים, כדי לאפשר לכל הנצרכים להדר בשמן זית זך, למהדרין מן המהדרין,  מהחלוקה נהנתה כל משפחה בכ-2,000 שקל בדרך כבוד.

בהמשך, עם פרוס ימי החנוכה, יצא אגף 'משען לחולה ממלכת החסד' לשמח את החולים המפוזרים ומאושפזים בבתי החולים, הן בשערי צדק והן בהדסה עין כרם ועוד. בני המשפחות מספרים כי היה זה מרגש במיוחד לראות את מתנדבי ומתנדבות 'משען לחולה' בבתי החולים האמורים, מגיעים בעצם ימי חנוכה אלו ומציפים אותם באור ושמחה. כל חולה מאושפז זוכה לביקור אישי, ערכה חגיגית של סופגנייה ושתיה ואווירת חג שמחה וחגיגית של המתנדבים המעלים חיוך על פניהם של החולים ומחזירים לליבם את התקווה והשמחה.

"כבר הוכח למעלה מכל ספק", אומרים המתנדבים, "כי התקווה והשמחה מחזירה עבור המאושפזים את הרצון לחזור לשגרה בריאה ולחזור להילחם על חייהם".

בארגון 'ממלכת החסד' מציינים כי פעילות החסד הבלתי פוסקת, היא תוצאה של תרומת נדיבי הלב אשר עומדים לימין הארגון בכל פעולותיו החיוניות.

המעוניינים לקחת חלק בהוצאות הכבדות, יזכו ששליחי 'ממלכת החסד' יתפללו לזכותם באופן אישי על קברי צדיקים, מלבד עצם הזכות בהחזקת מיטב יקירי ארה"ק הממיתים את עצמם באוהלה של תורה.

משען לחולה חנוכה קמחא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד